Дистанційне навчання 2018

Любі мої учні! Пропоную вам навчатись самостійно. Опрацюйте завдання, які знайдете нижче. Чекаю відповіді на електронну пошту  nromanova002@gmail.com  

Не забудьте проглянути і виконати!! завдання з англійської мови на блогах своїх вчителів.

3 березня, субота (навчаємось за 9 березня, п'ятниця)

Математика
Повторення вивченого .

Вирази 723, 733
Рівняння 750 (2)
Задача 721

Читання
Паола Утевська – автор науково-художніх творів. Як виникла писемність? П.Утевська «Гості з далеких берегів» 

Читати с. 135-140

Я у світі
Практична робота
Створення фотоколажу (проведення конкурсу малюнків) на одну із тем (на вибір):  «Державні символи у моєму житті», «Хліб і сіль - символи української гостинності», «Свята нашої держави».

Чекаю малюнків!


Основи здоров'я
Безпека руху пішоходів. Сигнали регулювання дорожнього руху.

Жести регулювальника
Високо піднятий над головою жезл — це знак зупинки. Його видно з усіх боків. Завмирає потік машин і пішоходів, усі чекають, доки регулювальник дозволить їм рухатися.
Повернувся регулювальник обличчям до напрямку руху — знову зупиняються машини. Бо і спина, і груди регулювальника — наче мур для водіїв. А жезл у руці — наче шлагбаум. Але для машин, що рухаються справа від регулювальника, — дорога відкрита.
Опустив регулювальник руки — дорога вільна, шлагбаума немає. Можна рухатися зліва і справа від регулювальника (перед грудьми і за спиною).

Гра «Доповни основні правила переходу вулиці пішоходом»
- Пішоходи повинні переходити проїжджу частину вулиці по пішохідних... (переходах).
- Якщо є світлофор, то потрібно йти тільки на... (зелене) світло.
- Якщо переходів немає, то дорогу слід переходити на перехрестях по лінії тротуару або... (узбіччя).
- Перед тим, як переходити дорогу з двостороннім рухом, необхідно поглянути... (ліворуч). Якщо проїжджа частина вільна, то можна... (йти). Дійшовши до середини вулиці, слід... (зупинитися). Якщо почався рух транспорту, необхідно почекати на... («острівці безпеки») або на лінії, що розділяє транспортні потоки протилежних напрямків. Тепер необхідно поглянути... (праворуч). Якщо проїжджа частина вільна, завершити... (перехід).
- Щоб перейти дорогу з одностороннім рухом, необхідно поглянути в сторону,... (протилежну руху транспорту). Якщо машин немає, то перехід слід здійснити одразу, тобто... (без зупинки на середині проїжджої частини).

2 березня, п'ятниця

Математика
Повторення вивченого про частини.

1. Як знайти (усно)
1/4 від 20? 1/5 від 500? 1/2 від 360 ? 1/10 від 1000? 

2. Скласти вирази
Число
Знайти
27
Третину
12
Шосту частину
45
Дев’яту частину
36
Половину
3. 1/3 доби = ?        1/4 години = ?     
    1/2 метра = ?       1/4    кілограма  =
4. Задачі 700, 705, 708

Читання
Г.Черінь «Мусим вчитись – я і ти…». А.Давидов «Свідки минулих епох» (скорочено)

Переказувати с. 130-135

Я у світі
Приклади правопорушень серед дітей і юридична відповідальність за їх скоєння.
1.      — Життя змусило людей установити безліч різних правил, які керують стосунками між людьми. Ми зустрічаємось із ними на кожному кроці. Ти заходиш до школи, і перед тобою на стіні — правила поведінки учнів. Сідаєш у трамвай чи тролейбус — перед тобою правила користування міським транспортом, коротше — правила для пасажирів.
Заходиш у кінотеатр і тут свої правила, яких повинні дотримувати глядачі. Дуже суворі правила дорожнього руху.
Але існують правила, обов’язкові для всіх громадян країни, ким би вони не були — дорослі чи діти, робітники чи селяни, вчителі чи учні, пішоходи чи пасажири. Це такі правила, що встановлюють порядок у всій державі, правила, за якими живе держава, обов’язки кожного громадянина та його права. Ці правила затверджує найвища влада у країні, а в нашій країні — Верховна Рада України. Називаються такі правила державними законами. Поважайте закони своєї держави!

2.Закон — обов’язкове для всіх правило. Ухвалюється і захищається державою.
Головний закон держави — Конституція.
Хоча більшість людей нашої країни поважають закони, однак часто трапляються і їх порушення. Порушення законів бувають різні. Деякі з них не мають серйозних наслідків. Серйозні правопорушення називають злочинами, а людей, які їх чинять,— злочинцями.
Провина — вина; проступок — порушення правил поводження; злочин — проступок, що карається законом.
Злочин — суспільно-небезпечна дія з порушенням установлених правил і норм поведінки, яка заподіює людям зло.
Правопорушення — це антигромадський вчинок, який завдає шкоди суспільству та іншим людям.

3.Сьогодні в Україні в 11 виховних колоніях утримуються близько 3 тис. неповнолітніх дітей. Більшість з них засуджені за крадіжку, нанесення важких тілесних ушкоджень, убивство.

Причини правопорушень:
- погано виховані, низькі моральні якості;
- жорстокість, агресія;
- безглузді бажання і вчинки, невміння керувати собою і відповідати за свої вчинки;
- неблагополучні сім’ї, діти-сироти, діти вулиці;
- конфлікти з однолітками;
- погіршення умов життя;
- незайнятість дітей;
- сучасний репертуар дитячих театрів, кіно, мультфільмів.

4.— Оцініть ситуації. Скористайтеся словами для довідок та доповніть речення.
Слова для довідок: жарт, правопорушення, жорстокість, хуліганство, злочин.
Ситуація 1. У спекотні дні хлопці часто поливають один одного водою. Це... (жарт).
Ситуація 2. У спекотні дні хлопці часто поливають один одного водою. Але ось один із хлопців додав у воду яскравий барвник, і... сорочка у його товариша змінила колір у деяких місцях. Це... (хуліганство).
Ситуація 3. Петрик за звичкою кинув свій портфель будь-де. Однокласники заховали портфель, і коли Петрик почав шукати його, налякавшись, що портфель зник, віддали загублену річ, порадивши при цьому не кидати речі будь-де, а бути акуратнішим. Це... (жарт).
Ситуація 4. Двоє школярів вирішили пожартувати над своїм товаришем і заховали його зимову шапку. Сашко, не знайшовши її, пішов додому без головного убору. Погода була холодною, і наступного дня Сашко лежав з високою температурою хворий. Це... (жорстокість).
Ситуація 5. Діти бешкетували на перерві і кидали одне в одного повні портфелі. Але ось один з портфелів потрапив у голову дівчинці. У результаті — тяжка травма. «Ми не хотіли, ми просто жартували»,— виправдовувалися діти. Але чи можна назвати це жартом? Це... (правопорушення).
Ситуація 6. Василько кидав сніжками по машинах, які проїжджали повз нього. Одна із снігових кульок потрапила у лобове скло автомобіля. Водій від несподіванки різко загальмував. Водій машини, яка їхала позаду нього, не розраховував на це, і в результаті обидві машини зіткнулися. Один з водіїв отримав тяжкі травми на все життя. Як назвати вчинок Василька? Це... (злочин).
— Від пустощів до злочину — один крок! Жарти, пустощі, необдумані вчинки можуть призвести до правопорушень.


Основи здоров'я
Вихід із непередбачених ситуацій поза межами домівки, школи.
Ситуація 1
Галинка прогулювалася містом. До неї підійшла привітна молода жінка. Галинка не помітила, як розповіла незнайомці де живе, коли батьків не буває вдома.
Наступного дня квартиру дівчинки пограбували.
Яке правило можна скласти для Галинки?

Ситуація 2
Вова дуже поспішав на тренування з футболу. Коли він збирався переходити дорогу, поруч зупинився гарний автомобіль. Водій, якого хлопчик не знав, запропонував його підвезти. Вова зрадів такій нагоді. Ввечері хлопчик не з'явився додому.
Яке правило знадобиться в такій ситуації?

Ситуація 3
Дві подружки так загралися, що й не помітили настання темряви. Повертаючись додому, на них чекала неприємна зустріч з хуліганами.
Що порадите дівчаткам?

Ситуація 4
Ігор вирішив прогулятися після уроків. Хлопчик так поспішав, що забув повідомити про це маму. Ігор так захопився прогулянкою, що заблукав. Додому повернувся вже затемна. На нього чекала схвильована мама і серйозна розмова.
Що сказала мама сину?

Ситуація 5
Оксанка - велика модниця. Вона завжди одягає на прогулянку багато прикрас. Ще й телефон новенький не забуває прихопити. І похизуватися любить. От і потрапила одного разу до рук злодіїв.
Яке правило забула дівчинка?


Ситуація 6
Дві маленькі сестрички поверталися додому. Біля під'їзду вони побачили неприємного на вигляд незнайомця, який слідував за ними. Дівчатка одразу згадали мамині слова і залишились надворі.

1 березня, четвер

Українська мова
Повторення вивченого про дієслово.

1.Каліграфічна хвилинка.
Мм  мр  ія   ію  
А для хвилинки каліграфії я пропоную вам записати речення, в якому ви б поділилися своїми мріями. 
Почніть так: Я мрію … .

2. Згадайте (усно)
  • Яка частина мови називається дієсловом?
  • Яким членом речення є дієслово?
  • З якою частиною мови зв’язані дієслова у реченні?
  • За чим змінюються дієслова?
  • На які питання відповідають дієслова минулого часу?
  • На які питання відповідають дієслова теперішнього часу?
  • На які питання відповідають дієслова майбутнього часу?
3. Правило, с. 134
4. Хвилинка – цікавинка.
За частотою вживання дієслово посідає II місце після іменника і має вдвічі менше ніж іменник слів.
5Робота з деформованим текстом.
  • Давайте перевіримо, чи можна без дієслів побудувати речення чи розповідь.
Лютує зима
… бабуся Зима. … снігом.  ... кучугурами ліси.   … річки крижаною ковдрою. …лютим морозяним подихом.

  • Чи зрозумілий вам текст?
  • Чого в ньому не вистачає?
  • Спробуйте підібрати необхідні дієслова.
  • Запишіть текст, доповнивши його дієсловами.
  • Підкресліть дієслова.
6. Впр. 261

Природознавство
Корисні копалини України. Природне паливо.

§ 34, 35 читати. Відповідати на питання в кінці параграфів.

Перегляньте відео


Трудове навчання
Вишивання


Правила користування голкою
1. Не залишайте голку без нитки.
2. Голку тримайте великим і вказівним пальцями, а підтримуйте середнім.
3. Не спрямовуйте її вістря вгору.
4. Під час роботи втикайте голку в призначену для цього подушечку. Після роботи повертайте голку в гольник.
5. Не використовуйте іржаву голку.
6. Нитку відрізайте ножицями.










Російська мова
Аудіювання

Прочитайте текст 2 раза

ЛЕСНОЙ ОРКЕСТР
         В этом месяце соловей так распелся, что и днем и ночью свищет и щелкает.
         Ребята удивляются: а когда же он спит? Весной птицам спать некогда, птичий сон короток: успевай соснуть между двух песен, да в полночь часок, да в полдень часок.
         На утренних и вечерних зорях не только птицы, все лесные жители поют и играют. Кто на чем и как умеет.
         Звонкими и чистыми голосами поют зяблики, соловьи, певчие дрозды. Скрипят жуки и кузнечики. Барабанят дятлы. Свистят флейтой иволги и маленькие дрозды-белобровки.
         Лают лисица и белая куропатка. Кашляет косуля. Воет волк. Ухает филин. Жужжат шмели и пчелы. Урчат и квакают лягушки. Никто не смущается, если у него нет голоса. Каждый выбирает себе музыкальный инструмент по своему вкусу ( В.Бианки ). 

Выберите правильный ответ

1 1.     Соловей поет:
а) ночью;
б) днем и ночью.
     2. Птицы весной успевают поспать:
а) на утренних и вечерних зорях;
б) в полночь.
     3. Все лесные жители поют:
а) на утренних и вечерних зорях;
б) в полдень.
     4. Звонкими и чистыми голосами поют:
а) зяблики, соловьи, певчие дрозды; 
б) иволги, дрозды-белобровки.
      5. Свистят флейтой:
а) зяблики, соловьи, певчие дрозды;
б) иволги, дрозды-белобровки.
      6. Кто из лесных обитателей лает:
а) лисица и белая куропатка;
б) лисица и волк.

28 лютого , середа
Українська мова
Тема урокуУдосконалення текстів, шляхом використання займенників замість лексичних повторів

1.Відповісти на питання ( усно)
-Яку частину мови ми вчимо?
- Які частини мови вона може замінювати?
- Назвіть особові займенники?
- Які займенники ми відносимо до ІІ особи?
- Які займенники ми відносимо до ІІІ особи?
- Які займенники ми відносимо до І особи?
- Назвіть усі займенники, що вживаються у множині.

2. Каліграфічна хвилинка
    Леся Українка  Тарас Шевченко Іван Франко

3. Вправа «Я – вмію, я – зроблю».
- Розподіліть займенники на три групи за особами та запишіть їх: 
вони, я, ти, він, ми, воно, ви, вона.
1-ша особа –
2-га особа –
3-тя особа - 

4. Творча вправа.
Вставити пропущені займенники.
Леся Українка навчилася читати в чотири роки. Найулюбленішими … книжками були книжки з українськими народними піснями та казками. Гратися … подобалося в різні пригоди, про які йшлося в книжках. Усі забави в … були змістовними та розумними.
5. Прочитайте текст. Зверніть увагу на надмірне  вживання особового займенника він. Вставте замість нього іменники Шевченко,Тарас, хлопець.

У ранньому дитинстві в нього виявився хист до малювання. Крейдою чи вуглинкою він розмальовував стіни, лави, стіл, навіть долівку. Мріючи стати художником, він навчався у трьох церковних малярів, але вони не виявили в нього здібностей. Вечорами, деколи й ночами, виконавши всю загадану роботу, він нишком брав книжки з панської бібліотеки і перечитував, поринаючи у невідомі світи і забуваючи про своє гірке життя. Незабаром він і сам почав складати вірші. Переливати свої думки у слова було неабиякою втіхою для нього.  

 Читання
Вступ до теми. Твори з науковою інформацією. Науково-художні оповідання. Г.Черінь «Мусим вчитись – я і ти…». А.Давидов «Свідки минулих епох» (скорочено)

Читати с. 129-135

Математика 
Повторення вивченого матеріалу

Вирази 701,704, 714
Задача 713
Повторити назви компонентів арифметичних дій

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

2


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

23 лютого, п'ятниця

Математика
Розв'язування задач.
 1. Розв'язати задачі 677,680
 2. Вирази 674
3. Повторити таблицю множення

Я у світі
Конституція України (ст.10, ст. 20, ст. 67).


Стаття 10. Державною мовою в Україні є українська мова.

Держава забезпечує всебічний розвиток і функціонування української мови в усіх сферах суспільного життя на всій території України.
В Україні гарантується вільний розвиток, використання і захист російської, інших мов національних меншин України.
Держава сприяє вивченню мов міжнародного спілкування.

Застосування мов в Україні гарантується Конституцією України та визначається законом.
Стаття 20. Державними символами України є Державний Прапор України, Державний Герб України і Державний Гімн України.
Державний Прапор України - стяг із двох рівновеликих горизонтальних смуг синього і жовтого кольорів.
Великий Державний Герб України встановлюється з урахуванням малого Державного Герба України та герба Війська Запорізького законом, що приймається не менш як двома третинами від конституційного складу Верховної Ради України.
Головним елементом великого Державного Герба України є Знак Княжої Держави Володимира Великого (малий Державний Герб України).
Державний Гімн України - національний гімн на музику М. Вербицького із словами, затвердженими законом, що приймається не менш як двома третинами від конституційного складу Верховної Ради України.
Опис державних символів України та порядок їх використання встановлюються законом, що приймається не менш як двома третинами від конституційного складу Верховної Ради України.
Столицею України є місто Київ.
Стаття 67. Кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Усі громадяни щорічно подають до податкових інспекцій за місцем проживання декларації про свій майновий стан та доходи за минулий рік у порядку, встановленому законом.

Гра «Так чи ні?»
• Усі діти мають право на любов і піклування. (Так)
• Кожна дитина має право їсти цукерки, чіпси. (Ні)
• Усі діти рівні в своїх правах. (Так)
• Жодна дитина не повинна мити посуд. (Ні)
• Діти мають право вільно висловлювати свої погляди. (Так)
• Кожна дитина має право відмовитись від обіду. (Ні)
• Усі діти мають право на повноцінне харчування. (Так)
• Усі діти мають право на освіту. (Так)
• Жодна дитина не повинна прибирати свою кімнату. (Ні)
• Жодна дитина не повинна стати жертвою насильства. (Так)

Основи здоров'я
Наодинці вдома. Дії дитини за умови опосередкованої небезпеки: 
пожежа в іншій квартирі, іншому будинку тощо.

1. Гра «Запитання — відповідь».
— Дайте відповіді на запитання, користуючись підказками.
· Чому люди хворіють?
· Що таке здоровий спосіб життя?
Довідничок: мікроби, нервують, сваряться, свіжа їжа, поганий одяг, як відпочиває, як працює, чим захоплюється, що їсть і п'є, не вживає алкогольних напоїв, фіззарядка, особиста гігієна, доброзичливість.

2.— Ви вже знаєте, що власна оселя може бути небезпечною для вашого життя і здоров'я. Через що це може статися? Наприклад, через пустощі з вогнем.
Що слід робити, коли пожежа виникла у твоєму помешканні?
А як учинити, коли пожежа сталася у сусідів або в під'їзді?
Спочатку з'ясуй, що відбувається. Обережно відчини двері. Якщо на сходовій площадці багато диму, негайно зачини двері. Зателефонуй пожежникам. Якщо телефону немає, поклич на допомогу з вікна чи балкона.
Як захистити помешкання від диму?
Треба позатикати мокрими ганчірками щілини навколо дверей, вентиляційні отвори, зачинити вікна, балконні двері.
Чому не варто вибігати на сходову площадку? Сучасні будинки споруджені таким чином, що вогонь з іншої квартири не пропалить ані стелю, ані підлогу іншої квартири. Тому слід спокійно чекати на допомогу в тій кімнаті, де є балкон.
Якщо кімната наповнилася димом, необхідно вийти на балкон, зачинивши за собою двері й чекати рятівників. Допомогти людині при пожежі може вогнегасник. Якщо у вас удома є вогнегасник, обов'язково попросіть батьків навчити користуватися ним.
Усіх випадків безпечної поведінки під час пожежі передбачити не можна. Тому дуже важливо завчасно обміркувати з дорослими, якими будуть ваші дії.

3. Аналіз ситуації.
Ти живеш у сільській місцевості. У твоїх сусідів виникла пожежа. І ти знаєш, що в них нікого вдома немає. Якими будуть твої дії?
Познач правильну відповідь.
· Повідомлю сусідів про пожежу в їхньому будинку.
· Викличу пожежників, повідомлю їм про пожежу й адресу сусідів.
· Буду намагатися самотужки погасити пожежу.
· Кликатиму на допомогу людей з інших будинків.


Підручник:
http://portfel.info/load/4_klas/osnovy_zdorovja/bekh/34-1-0-3202
§ 20  (с. 92-95)


Читання

Життя і творчість Остапа Вишні. "Бекас"

Читати с. 122

22 лютого, четвер


Українська мова

Тема уроку: Побудова сполучень слів і речень із займенниками в різних формах.

1. Скласти 10 речень із займенниками. 
В реченні має бути або числівник, або словникове слово.
Займенники підреслити, вказати їх число, особу, відмінок.
Не забувайте, що речення бувають різними за метою висловлювання.

2. Перевір себе (запиши як тест)
1. Яке зі слів записано правильно?
а) Восини;
б) посередині;
в) телифон.
2. У якому слові на місці пропуску потрібно вставити букву?
а) Завдання;
б) шіст..надццть;
в) фут..бол.
3. Які слова слід писати разом?
а) (В)осени;
б) (до)завтра;
в) (будь)ласка.
4. У якому слові є подвоєння приголосних?
а) Щогодин..и;
б) щоден.ю;
в) міль..йон.

Природознавство
Природа України

1. Прочитати § 32
Знати країни, з якими межує Україна
2. Проглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=AcNz6aqe2cA
3Гра «Розшифруй і покажи».



Трудове навчання
Вишивання.Шов «вперед голка». Шов «назад голка». Послідовність виготовлення виробів технікою вишивки.
Практична робота. Оздоблення виробів швами «вперед голка» та «назад голка» (частини одягу, серветка, листівка, картина, тощо).

Російська мова
Построение текста. И.А.Крылов «Лебедь, Щука и Рак», «Мышь и Крыса», «Кукушка и Петух», «Чиж и Голубь» (басни)
Прочитати байки


 21 лютого , середа


Українська мова

Тема уроку: Уживання займенників з прийменниками.

1.Переглянути відео

https://youtu.be/rILGb4MH3I0

Знайти займенники, визначити особу, число, відмінок

2. Виконати вправу 252, с.128

3.Списати текст, замінивши займенники 1-ї особи однини на займенники 3-ї особи однини. 

Я навчаюся в четвертому класі. У мене хороші оцінки з усіх предметів. Мені найбільше подобаються уроки математики та природознавства.

4. Запитання-жарти
-Додавши до займенника 1-ї особи одну літеру, перетворіть його на антонім до слова війна. 
-Назвіть займенники з двома буквами е?
 -Яке жіноче ім’я складається з тридцяти займенників? 
      -У яких займенниках є буквосполучення ьо, йо?
Математика
Тема уроку: Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі з буквеними даними

1. З'єднати іменовані числа з однаковими значеннями.

110 т               20 ц 2 кг              6500 см                 32 м 8 см
2600 г             65 м                    2600 м                    2 км 600 м
2002 кг           2 кг 600 г            3208 см                  110 000 кг

2. Розв'язати задачу

З одного міста до іншого виїхав автобус. За 5 год., рухаючись зі швидкістю 65 км/год., він подолав четверту частину шляху. Чому дорівнює відстань між містами?

3. Виконати вираз 665, 671

Читання
Урок позакласного читання.   Веселе слово

Читати вірші Івана Андрусяка

ХРЕСТОМАТІЯ СУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ДИТЯЧОЇ ЛІТЕРАТУРИ  3-4 класи, сторінки 12-19
https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/pochatkova/hrestomatiya_ukr-lit-3-4klass.pdf



Немає коментарів:

Дописати коментар