Дистанційне навчання 2020 23.03-27.03


Любі мої учні! Пропоную вам навчатись самостійно. Опрацюйте завдання, які знайдете нижче.  

Не забудьте проглянути і виконати!! завдання з англійської мови та інформатики на блогах своїх вчителів.

Інформатика

http://vladimirova77.blogspot.com/

Вікторія Миколаївна



Оксана Анатоліївна

Починаємо день з комплексу ранкової гімнастики і впродовж дня дотримуємось правил особистої гігієни – систематично і ретельно миємо руки.

27 березня, п'ятниця

     Читання

Незвичайна пригода

Катерина Василенко "НЛО"


Підготуємось до читання
 Попрацюйте над лічилкою.

(прочитайте її весело, сумно, здивовано;  повільно, швидко)



Попрацюйте зі словами з тексту прочитайте їх кілька разів.

несподІвано
здивувАлася
приземлИлося
схвильОвано
познайОмитись


Читаємо оповідання с 110

    Математика

Застосування таблиць множення і ділення на 5


Попрацюйте усно


           Знайти половину чисел 20; 14; 16; 8; 12.
3)          Знайти третину чисел 15; 24; 18; 21; 9.

4           Знайти чверть числа 16; 28; 24; 32; 8.

      Усне розв’язування задач
1)       У 4 банки розлили порівну 12 л соку. Скільки літрів соку в одній банці?
           Бабуся випекла 14 пиріжків. Чому дорівнює одна друга частина всіх пи­ріжків?
3)       У кошику було 6 пучків редиски, по 5 штук у кожному пучку. Скільки ре­дисок у кошику?
4         У вазі стояло 15 гвоздик. Чому дорівнює третя частина всіх гвоздик?

Перевірте свої знання таблиці множення на 5



Завдання 4, 5 с 102 (усно)

Завдання 9, 10 с 102 (письмово)


Я досліджую світ


 Форми земної поверхні. Які форми поверхні нашого краю.

Діти, давайте посміхнемося один одному. Я сподіваюсь, що з посмішкою ваш настрій покращився, залишайтеся у такому настрої  і розпочнемо роботу на нашому уроці.

Україна! Чарівний і неповторний край. Неможливо відвести очей від її широких полів, від тихих заводей річок із вербами, від густих лісів, сповнених ароматами, від хлібородних степів. А чудова земля півдня, омита теплими водами Чорного та Азовського морів, із цілющим кліматом і незабутніми пейзажами. А Українські Карпати? Це симфонія природи, звуки якої хвилюють в усі пори року.



Якщо поглянути на карту, то можна сказати, що Україна має рівнинну  форму поверхні.


Пагорби це височини на поверхні рівнини заввишки від 10 до 200м.
    Розгляньте зображення горба.

Частини пагорба

1 – підніжжя; 2 – крутий схил; 3 – пологий схил; 4 – вершина

Гори – це ділянки земної поверхні, що високо підняті над рівнинами.
Їх висота може бути від 1000 до 2000 метрів.

    Розгляньте  будови гори.

Частини гори
1 – підніжжя; 2 – крутий схил; 3 – пологий схил; 4 – вершина

- Так як і горб, гора має підніжжя, схили і вершину. 
Схили можуть бути пологими і крутими. 


https://www.youtube.com/watch?v=LaaGT1yGei0

  Фізкультура

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з м`ячем.  Різновиди ходьби, бігу.  Вправи для розвитку сили.


26 березня, четвер


     Читання

Робота з дитячою книжкою

Ірен Роздобудько "Дикі образи дикобраза"

Ірен Роздобудько. Дикі образи дикобраза. Казка-оповідання. "Поряд із моєю школою була книгарня. Я завжди ходила туди розглядати книжки. А коли вдавалося зекономити гроші на сніданках — купувала щось почитати. Якось я придбала зелену книжку, на якій було написано: «Герхард-Гольц-Баумерт. Пригоди Альфонса Ціттербаке». Я була захоплена незвичними іменами. Виявилося, що перше — ім’я німецького письменника, а друге — головного героя повісті. Ця книжка досі зберігається у мене. Їй понад сорок років! Залюбки перечитую цю книжку й страшенно регочу. Вона про хлопця, який постійно потрапляє в смішні халепи." (Ірен Роздобудько)



Ставлю запитання 
«Про що може бути твір з такою назвою?». 


Хрестоматія онлайн : 


сторінка 54-57

або 

казку можна знайти тут:





-         -Ну що,у кого справдилися очікування?
-А чи сподобалось вам оповідання?
 -А кому ні? Чому?
-Яку кінцівку ви очікували почути?
-Давайте визначим тему і головну думку тексту.

-         -А чи можна когось ображати? Чому?
-         -Чи ви ображаєте оточуючих?


     
   
Цікаві факти про дикобраза 
 Дикобрази мають найдовші голки серед всіх ссавців. 
Довжина голок дикобразів до 40 см, якщо ними вколотися, вони можуть викликати запалення.
 Деякі дикобрази на своєму тілі мають до 30000 голок.
Дикобрази є нічними тваринами. Протягом дня вони сплять і стають активними у вечірній час.
Дикобрази спроможні піднятися на дерево. Вони є відмінними альпіністами.
Що їдять дикобрази? Дикобрази – травоїдні тварини, вони харчуються листям, корою, фруктами. Дикобрази живуть близько 15 – 18 років.
Джерело: https://dovidka.biz.ua/tsikavi-fakti-pro-dikobraziv/ Довідник цікавих фактів та корисних знань © dovidka.biz.ua

Я досліджую світ

 Форми земної поверхні



https://drive.google.com/file/d/1zDPgjkzwECSAvDLhNaX3sDI6PHucGEwT/view?usp=sharing

Мистецтво

Квіткові фантазії


Давайте порівняємо, чим відрізняються ці квіти? 
(Перші – справжні, ми можемо їх побачити будь-де: в полі, на лузі, в лісі, а інші декоративні – вигадані, створені уявою)

Сьогодні спробуємо теж намалювати декоративні квіти. А які ж це декоративні квіти? (Квіти, які ми уявили). Тобто ми сьогодні будемо фантазувати.
Для чого взагалі художники малюють такі незвичайні квіти, як ви гадаєте? (Для краси, для оздоблення різних виробів, дивлячись на них ми поринаємо в казковий світ).
А зараз я хочу вас познайомити з творчістю видатної української художниці – Катерина Білокур.
 Вона була майстром народного декоративного живопису. Ви бачите її портрет і картини цієї художниці.





Художниця у своїх картинах використовувала декоративні кольори.



Практичне завдання: Пофантазуй і створи чарівну квітку.

     Дизайн і технології


Створюємо виріб із вторинних матеріалів




До найактуальніших проблем сьогодення, що торкається кожного жителя планети , й від яких залежить майбутнє людства, слід віднести проблеми екологічні. Джерелом забруднення є повернення в природу великої кількості відходів, які утворюються в процесі виробництва і споживання людського суспільства.  Частина з них  йде на вторинну переробку, але велика частина так  і залишається покинута людьми деінде.



    Майже у всіх країнах входить в практику використання покидькового матеріалу для виготовлення подарунків - сувенірів, практичних побутових предметів з пластикових пляшок, поліетиленових пакетів, подарункових обгорток, фольги, пластикової посуди.

  Крім того, створюючи вироби з пластикових пляшок своїми руками, ми сприяємо збереженню чистоти природи. Не секрет, що сортування і переробка пластику у нас поки справа не краща, а пластик розкладається понад сто років.

Знайомтеся з  простими порадами та  приєднуйтеся до всесвітнього руху небайдужих людей!
 ·        Не викидайте сміття де заманеться, особливо в природу! Кидайте сміття тільки в контейнери.
·        Після відпочинку на природі обов'язково збирайте все сміття і забирайте з собою.
·        Сортуйте сміття! Макулатуру, деякі скляні та пластикові пляшки, металеві вироби, батарейки, енергозберігаючі та люмінесцентні лампи можна здати на переробку. Беріть участь у всеукраїнській кампанії "Подаруй дереву колечко!".
  ·        Використовуй речі вдруге, віддайте не потрібні Вам одяг, іграшки чи інші речі знайомим або в дитячі будинки.
·        Купуйте вироби з перероблених матеріалів - знаєте, як це модно в Європі? ;)
·        Намагайтеся не використовувати одноразовий посуд і пластикові упаковки.
·       Батарейки і акумулятори вимагають безпечної утилізації.·        Користується екосумками - це модно і корисно для природи! Не беріть в магазині пластикові пакети, уникайте за можливості пакування у пластик, обирайте матеріали, що розкладаються швидше – папір, картон чи спеціальний розкладний пластик.
·        Навчайте інших правильно поводитися з відходами, щоб не засмічувати нашу Планету!

Пофантазуйте і перетворіть непридатний матеріал на щось цікаве.
 Ось тут ви знайдете кілька ідей.

Задачі на припущення


Як ви думаєте, навіщо ми вивчаємо такий предмет, як логіка? Запам’ятайте:

 Лиш тим, хто доводить, міркує, шукає,

 Логіка двері у світ відчиняє!


— Пригадаємо, що називається поняттям?
 (Поняття — це думка, виражена словом (назвою предмета) або словосполученням.)
— Що допомагає нам уявити поняття? (Ознаки)
— Перед вами — два стовпчики слів:
Огірок        Дерев’яна
Парта         Зелений
Лимон        Веселий
                    Кислий
-З’єднайте поняття з його ознаками 
-Яка ознака зайва?
Молодці! Дуже гарно попрацювали! І були дуже уважними. Саме увага необхідна нам на уроці, вона допоможе нам правильно розв’язати задачі на припущення.

- Для початку давайте пригадаємо, що ж таке Судження? 
( це думка висловлена розповідним реченням. 
Буває істинне або хибне).
Гра « Найуважніший» .
Якщо судження правильне – плескаєте 1 раз.
Якщо хибне – не плескаєте.

     - Після зими наступає літо.
     - Лютий – останній місяць зими.
     - Синички полюбляютьють сало.
     - Їжачок взимку не лягає в сплячку.

–   Навесні збирають урожай фруктів, овочів.
–  Який птах живе у шпаківні?
–   Леся Українка – велика українська поетеса і художниця 
–  Бережіть, діти, природу! 
–  Наш державний прапор – блакитно – жовтий.

   Є задачі, в умовах яких точно не сказано, які з поданих суджень правильні, а які — хибні. Для їх розв’язання необхідно робити припущення, бути уважним, а також обґрунтовувати й послідовно міркувати.

 Пояснення розв’язання задач на припущення
Троє другокласників - Микита, Олесь та Павло – на перерві бігали коридором. Один із них випадково зачепив вазон з квітами і розбив його. Коли вчителька запитала, хто це зробив, Микита зізнався: «Це я розбив вазон з квітами». Олесь сказав: «Це зробив не Павло». Пізніше з’ясувалося, що одне з цих тверджень істинне , а одне – хибне. Хто ж із цих хлопців розбив вазон з квітами?
     Розв’язування
У змісті цієї задачі є два твердження. 
Микита розбив вазон з квітами.
Павло не розбивав вазон з квітами.
За умовою, одне з них істинне, одне – хибне. Припустимо, що перше твердження є істинним, а друге хибним. Надпишемо над твердженням це припущення. За цим припущенням, і Микита, і Павло розбили вазон з квітами. Це суперечить умові задачі: тільки один з хлопчиків розбив вазон. Отже, припущення, яке ми зробили, є хибним. Припустимо по-іншому: перше твердження є хибним, а друге – істинним. Надпишемо над твердженнями нове припущення. За цим припущення, і Микита, і Павло не розбивали вазон з квітами. Інших варіантів припущення немає. Отже, Олесь розбив вазон з квітами.

А тепер спробуйте ви.

Катруся, Віра та Оксана – подружки. У кожної з них є котик. Клички тварин: Мурчик, Жмурчик і Сніжок. У Оксани не Сніжок. У Віри Сніжок. У Катрусі не Мурчик. Але виявилося, що одне твердження істинне, а два – хибні. Запиши у кого який котик. 

Оксана , Марина, Ірина купили по пиріжку: з капустою, рисом, з яблуками. Хто з якою начинкою купив пиріжок, якщо в Оксани пиріжок не з капустою і не з яблуками, а Маринка не любить з капустою? 





25 березня, cереда

     Математика

Таблиці множення і ділення на 5


Почнемо з виразів ( письмово)
3 * 4 = 
2 * 9 = 
24 : 4 = 
7 * 2 = 
21 : 3 = 
4 * 4 = 
32 : 8 = 
2 * 5 = 
20 : 4 =

  • А зараз подивіться на ряд чисел, який ви отримали. На які групи можна поділити усі числа? 
  • (парні та непарні, одноцифрові та двоцифрові)
  • Запишіть у зошити усі відповіді у порядку збільшення
Звіримо відповіді?
3, 4, 5, 6, 7, 10, 12, 14, 16, 18
На скільки друге двоцифрове число більше останнього одноцифрового?

Відповідь - 5? Це і буде каліграфічною хвилинкою.
Число 
натуральне, одноцифрове, непарне, складається з 5 одиниць,сусіди 4 та 6.

Виконайте наступне завдання і ви дізнаєтесь
 скільки пальців на лапках жабки
 14 : 7 + 3 =









Під час спекотного сезону в Австралії жаба – лопатниця впадає в сплячку. Знайдіть значення виразу і ви дізнаєтесь скільки місяців вона зможе прожити без їжі та води. 

24 : 8 + 7 =


Розв’язавши наступний приклад, ви дізнаєтесь тривалість життя трав’яної жаби. 

27 : 3 + 6 =





Давайте пригадаємо який ряд чисел ми отримали. (5, 10, 15)
  • На скільки наступне число більше попереднього? (на 5).
  • Це рахунок 5, кожне наступне число збільшується на 5.
  • Додавайте до 15 по 5, доки не отримаємо 50.
  • Віднімайте від 45 по 5, поки не одержимо 5.
Яке завдання ми повинні були виконати? 
(Ми повинні були знайти
значення виразів таблиці множення та ділення на 5)
Яким спосіб ви намагалися використати? 
(Ми намагалися замінити  таблицю множення додаванням)

Складіть таблицю множення та ділення на 5 


Висновки:
  • У добутку у розряді одиниць або 0, або 5
  • Якщо 5 множимо на парне число, то отримуємо кругле число.
  • Якщо 5 множимо на непарне число, то остання цифра добутку 5.



Вивчимо таблицю на 5 !

Завдання 4,5, 6 с 101 (усно)

Українська мова

Узагальнення по темі  "Речення"

Наш сьогоднішній урок — сонячний. Щойно ми за­просили у гості сонечко, яке буде з нами на уроці. Разом із сонечком повторимо все, що вивчили про речення. Подивіться на сонечко, спіймайте його усмішку і поселіть її у себе на обличчі.Дайте відповіді (усно)Якщо не можете відповісти, пригадайте правила (с 104-115)
  • Що ви знаєте про речення?
  • Які бувають речення?
  • Що ви знаєте про розповідні речення?
  • Коли в кінці розповідного речення ставиться знак оклику?
  • Навести приклади розповідних речень.
  • Які речення називають питальними?
  • Навести приклади питальних речень.
  • Які речення називають спонукальними?
  • Коли в кінці спонукального речення ставиться знак оклику?
  • Навести приклади спонукальних речень.
Каліграфічна хвилинка.С ссо он еч чк ко сонечко Складіть речення зі словом сонечко.Визначте, чи всі висловлювання є реченнями? Чому?
  • Кожна людина може
  • Для мами найбільшим щастям є її діти.
  • Для українців найбільшим щастям є
  • А ти почуваєшся щасливим?
  • Будьте щасливими і робіть щасливими інших!
Вправа 31, с 119Випишіть в зошит всі питальні речення.Попрацюйте з деформованими реченнями. Запишіть їх в зошит


Тестові завдання   
https://quizizz.com/join


               Код гри 709089

  Фізкультура

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з м`ячем.  Різновиди ходьби, бігу.  Вправи для розвитку сили.


24 березня, вівторок

     Математика

Застосування таблиць множення числа 3  та ділення  на 3

1     Гра «Продовж речення» (усно)
-         При додаванні числа називаються…
-         При відніманні ...
-         При множенні…
-         При діленні…
-         Збільшити «на» означає…
-         Збільшити «у» означає…
-         Зменшити «на» означає…
-         Зменшити «у» означає…
Порахувати двійками;
Порахувати трійками;

Каліграфічна хвилинка сьогодні буде графічно. Переконайтесь, що олівці гарно підточені.
Уважно подивіться на числа:
13 25 24 15 28 6 11 3 17 9 21 19 12 27    Запишіть лише ті , які діляться на 3.

Згадаємо таблицю множення на 3



Як ти думаєш навіщо вчимо таблиці множення?
Де ми можемо використати? (на уроці, в магазині, на пошті, на ринку, на вокзалі)
Ось наприклад, мама прийшла з магазину. Принесла додому два пакуночки. Ти хочеш дізнатися скільки грошей вона витратила.
1-ий пакунок
3 апельсини по 9 грн. і йогурт за 27 грн.
Складемо вираз,обчислимо його і визначимо скільки грошей витратила мама.
3 *9+27
2-ий пакунок
3 яблука по 2 грн. і 4 мандарини по 3 грн.
Складіть вираз (усно)
Розв'яжіть задачу 5, с 100
Оберіть варіант і розв'яжіть:

Українська мова

Навчаюся складати речення за малюнками

Попрацюйте усно
Каліграфічна хвилинка


Вправа 28, с 118

Читання

Найдорожчий скарб
Зірка Мензатюк "Золоте серце"

Сучасна письменниця
Зірка Мензатюк
До речі, Зірка - це справжнє ім'я казкарки.

Читаємо с 108-109

Тестові завдання   
https://quizizz.com/join


               Код гри 655778

Я досліджую світ

Водойми рідного краю



— Знайдіть зайве слово.
Якою назвою можна об’єднати решту слів? (Водойми)

Водойми- це місця у природі з водою : річки, ставки, озера, джерела, моря, океани.
Водойми, які утворює природа – це природні водойми, а які утворюють люди – це штучні.

Пам’ятайте! Водойма — це не просто вода. Це дім, де живуть різні і незвичайні істоти. Їм потрібен дім, і вони йому потрібні.
• Потрібно оберігати водойми від забруднення.
• Будувати очисні споруди.
• Садити на берегах водойм дерева, які будуть укріплювати береги.
• розчищати джерела.

• Виготовляти та розміщувати на берегах водойм заборонні знаки, роз’яснювальні написи. 

Мистецтво

Квіткові фантазії

Сплетений із пахучих трав та ніжних квітів, прикрашений барвистими стрічками і наділений магічним змістом, український вінок — один з найдавніших символів нашої країни.

В Україні вінки мали сонячну символіку. Дівчина у вінку асоціювалася зі східним сонцем. Також це символ слави, перемоги, святості, щастя, успіху, могутності, миру, сонця, влади; цнотливості, молодості, дівоцтва. 



Усього у вінку могло бути до 12 різних квіток, кожна з яких мала свій символ. 


Не менше значення приділялося стрічкам (лєнтам, биндам): їх кольору, довжині, підбору. Дванадцять кольорів, кожен з яких був оберегом, і лікарем, захищаючи волосся від чужого ока.
Стрічки вимірювали по довжині коси, розрізали нижче коси, щоб її сховати. 



Не менше значення приділялося стрічкам (лєнтам, биндам): їх кольору, довжині, підбору. Дванадцять кольорів, кожен з яких був оберегом, і лікарем, захищаючи волосся від чужого ока.
Стрічки вимірювали по довжині коси, розрізали нижче коси, щоб її сховати. 

Послухаємо віночок українських  пісень





Вивчимо разом!


Текст пісні:

1. Квіточка до квіточки – я сплету віночок,
І з тобою, літечко, я піду в таночок!
Я піду в таночок! Я піду в таночок!
2. У долині річечку стріну я привітну –
У віночок стрічечку попрошу блакитну!
Попрошу блакитну! Попрошу блакитну!
3. І нахилить віточку зелену до мене –
У віночок стрічечку попрошу зелену!
Попрошу зелену! Попрошу зелену!
4. В полі вітер житечку вуса розкуйовдить –
У віночок стрічечку попрошу ще й жовту!
Попрошу ще й жовту! Попрошу ще й жовту!
5. А у небі сонечко – золоте, безхмарне –
Скаже мені: - Донечко! Ах, яка ти гарна!..
Ах, яка ти гарна!.. Ах, яка ти гарна!..


23 березня, понеділок

     Математика

Таблиці множення числа 3  та ділення  на 3


Усні обчислення 1, 2 с 98


Уважно подивись, потім прочитай вголос. 
А тепер заспівай!



Попрацюй усно:

а тепер - письмово:

Українська мова

Розвиток зв'язного мовлення

Складання розповіді за малюнком і опорними словами



https://www.youtube.com/watch?v=Qf9Ez8MqQaM
Вивчимо нові слова. Спробуйте використати їх в своєму тексті.

Читання

Як вчинити правильно?
Аліна Туз «Про Михася та Люка Скайвокера»

Підготуйтесь до читання. Попрацюйте над скоромовкою

Читаємо оповідання с 106-107

Люк Скайвокер

 (англ. Luke Skywalker) — 

вигаданий персонаж з усесвіту Зоряних воєн

А як би вчинили ви на місці Михася?

Тестові завдання   
https://quizizz.com/join


               Код гри 828215

    Фізкультура

Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики. Танцювальні кроки.  Вправи для розвитку сили. 






1.      В. п.- основна стійка. 1 - крок лівою (правою) ногою в сторону, ру­ки в сторони, прогнутися (вдих); - в. п. «видих». Те саме іншою ногою. Повторити 4-разів.
2.      В. п. стійка, ноги нарізно, руки на пояс, - поворот тулуба ліворуч, руки в сторони; - в. п.; 3 - нахил уперед, руками торкнути­ся підлоги (ноги не згинати); - в. п. Те саме в інший бік. Дихати довільно. Повторити 3-рази в кожний бік.
3.      В. п.- упор, стоячи на колінах. - ліву (праву) руку вгору, праву (ліву) ногу назад, прогнутись (вдих); - в. п. (видих). Те саме ін­шою ногою. Повторити 5-разів кожною ногою.
4.      В. п.- упор лежачи. - зігнути ногу, підняти назад (видих); в. п. (вдих). Те саме іншою ногою. Повторити 4-разів.
5.      В. п. - упор, лежачи боком, упор у підлогу лівою рукою (праву на пояс).- віднести вбік праву ногу; - в. п. Те саме іншою ногою. Дихати довільно.
Повторити 
3-разів кожною ногою.
6. В.п. - основна стійка. 1 - руки за пояс, ліву ногу зігнути вперед (видих); 2 - опустити ногу, руки в сторони (вдих); 3 - зігнути ногу вперед, руки на пояс (видих); 4 - в. п. (вдих). Те саме іншою ногою. Повторити 5-6 разів кожною ногою.        
7.     В. п. - упор позаду, сидячи. - зігнути ноги, підтягнувши коліна до грудей; - випростати коліна вгору; - зігнути ноги; - в. п, Дихати довільно. Повторити 8-10 разів.
8.     В. п.- лежачи на спині, руки вздовж тулуба. - зігнути ноги, під­тягнувши коліна до грудей; 2-- рухи велосипедистів; - в. п. Дихати довільно. .Повторити 6-разів. Вправу можна виконувати в стійці на лопатках.
9.  В. п.- стійка, ноги нарізно, руки на пояс. - присісти на лівій нозі, праву випростати в сторону на носок, руки вперед (видих); - в. п. Те саме в інший бік. Повторити 5-разів у кожний бік.
10. В. п.- стійка, ноги нарізно, руки в сторони. - мах лівою ногою праворуч, руки ліворуч; - в. п. Те саме іншою ногою. Дихати довільно. Повторити 4-разів кожною ногою.
11. В. п.- основна стійка, руки за голову. 1-2 - підскоки на лівій нозі; 3-- підскоки на правій. Дихати довільно. Повторити 5-разів на кожній нозі.




Немає коментарів:

Дописати коментар