Дистанційне навчання 2020 16.03-20.03

Любі мої учні! Пропоную вам навчатись самостійно. Опрацюйте завдання, які знайдете нижче.  

Не забудьте проглянути і виконати!! завдання з англійської мови та інформатики на блогах своїх вчителів.

Інформатика

http://vladimirova77.blogspot.com/

Вікторія Миколаївна



Оксана Анатоліївна


Починаємо день з комплексу ранкової гімнастики і впродовж дня дотримуємось правил особистої гігієни – систематично і ретельно миємо руки.

20 березня, п'ятниця


    Фізкультура

Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики. Танцювальні кроки.  Вправи для розвитку сили. 

https://www.youtube.com/watch?v=HK41XBOx9LQ

      Математика

Сутність ділення  на 3

Усні обчислення
Знайти пропущені в рядах числа.
4 6 8 12 14 18
6 9 12 18 21 27
— Як побудовано ряди?
Пропишіть ці числа в каліграфічній хвилинці,
складіть і запишіть приклад, як з одного з цих чисел можна утворити інше число.


Завдання 1, 2 с 97 (усно)
Завдання 4, 5 с 98 (письмово)

А тепер ще раз пригадаємо сутність ділення

https://www.youtube.com/watch?v=OqbGlWdEX5E

Українська мова


Навчаюся поширювати речення 

Каліграфічна хвилинка
ву ув уву ул ули иц иця…
Иця, ли, ву – вулиця.
На нашій вулиці ростуть дубки,берізки та каштани.

Згадайте, що таке речення.
Складіть речення із словниковим словом. (усно)

Сьогодні ми згадаємо, як поширювати речення.

 Згадали?
А тепер спробуйте самі поширити речення. (усно)
Виконайте впр 26, с 117 (письмово)

Я досліджую світ



Як берегти воду?

Вода - основа життя. Без неї неможливе існування жодної з відомих форм живих істот - рослин, тварин, бактерій і інших. Людина також не може прожити без води. Наше тіло на 80% складається з цієї унікального речовини, у водному середовищі відбуваються всі обмінні процеси в організмі.

Вода потрібна нам кожного дня - ми використовуємо її для пиття, приготування їжі, миття, охолодження, нагрівання й майже на кожному етапі виробництва товарів. Хоча понад 70% поверхні Землі вкрито водою, тільки близько 3% цієї води є прісними. Тільки третина прісної води доступна людині, інша зберігається в льодовиках. Більшу частину вільної води складають ґрунтові води. Таким чином, річки і озера містять всього лише близько 0,3% прісної води світу.


Для людини дуже важливо пити чисту воду - це одна з основних складових здоров'я, як і чисте повітря, здорова їжа і фізична активність.

Зараз стає очевидним, що ми споживаємо дуже багато води, більше, ніж Планета може відновити і очистити.

https://www.youtube.com/watch?v=o1Wb2RqQNQc



19 березня, четвер

Як працювати з quizizz.com/join 

Я буду бачити, хто дав відповіді на питання. І чи вірні ваші відповіді. 

Я досліджую світ

 Кругообіг води в природі

Згадайте властивості води


ВОДА


ПРОЗОРА


БЕЗ  ЗАПАХУ


БЕЗБАРБНА


ТЕКУЧА


ТВЕРДА   РІДКА    ПАРА

https://www.youtube.com/watch?v=HhHoSIxduRg
Сонце зігріває землю . З поверхонь річок,ставків, озер, океанів, ґрунтів, рослин випаровується вода. Легка водяна пара піднімається високо в небо. Там  набагато  холодніше ніж на землі. Водяна пара охолоджується і перетворюється на дрібненькі краплинки води. З них утворюються дощові хмари. У хмарах краплинки зливаються. Вони стають важкими  і падають у вигляді дощу  при температурі вище 0 С  і у вигляді снігу при температурі 0 С. Отже,вода, що випаровувалася повертається у вигляді опадів  (дощу,снігу, граду).
Частина цієї води знову просочується у грунт,потрапляє в озера, річки, моря. А решта води знову випаровується з поверхонь суходолу, водойм  і рослин. Вода в природі постійно рухається. Перетворення води в природі з одного стану в іншій називають кругообігом води.
Проведення досліду
- Видихніть повітря на свою долоню.
- Яке воно? ( дуже тепле )
- Візьміть люстерко. Яке воно?


- Видихніть повітря на люстерко. Що відбулося? ( люстерко запотіло ) .
- Проведіть пальчиком по запотілому дзеркальцю.
- Що на пальцях? (вода )
- Ми тільки що змогли перетворити пару на рідину .
- Давайте проаналізуємо, що відбулося.
Тепле повітря, що містить водяну пару торкнулося холодного люстерка і
перетворилося на маленькі краплинки води.

Тестові завдання   
https://quizizz.com/join

Код гри   037417

Читання

Дружба і братство - найбільше багатство
Євген Гуцало Під веселкою


Тестові завдання   
https://quizizz.com/join


               Код гри 909525

Логіка

Логічні задачі

https://quizizz.com/join

Код гри 335260

Мистецтво

Наша рідна Україна, мов веснянка солов'їна

Сьогодні познайомимось з петриківським розписом.

https://www.youtube.com/watch?v=AkE8DJk9YXA

Колись давно в одному веселому українському селі жили сумні люди. Там, де вони з’являлися, всі відразу переставали сміятися. І в усьому селі запанував сум. 
Якось туди навідалася дівчинка Калинка. Побачила вона, що люди сумують, і вирішила всіх розвеселити. Обрала вона найсумнішу хатку, взяла в руки пензлик, фарби й почала її розписувати. Спочатку Калинка розмалювала стіни і піч, потім взялася за посуд. По всій хаті зацвіли прекрасні квіти. У них було легко впізнати мальви та півонії, гвоздики й жоржини, айстри й горошок, навіть придорожній будяк. Поряд із квітами запломеніли ягоди калини в оточенні веселих зелених листочків. Дуже старалася Калинка, тоненьким пензликом малюючи листочки, пелюстки, вусики, а пальчиком – ягідки калини й горобини. 
Довго розписувала хатку, а під вечір стомлена сіла на ґаночку. Аж чує – йдуть люди. Сховалася дівчинка в саду й почала спостерігати за ними. Тільки підійшли сумні люди до хати, як одразу на їхніх обличчях почали розквітати посмішки і спочатку тихенько, а потім голосніше покотився по селі щирий сміх. Наступного дня всі хати в селі розцвіли гарним казковим орнаментом. 
Називалося те село Петриківка, тому й розпис, який придумала дівчина Калинка, люди назвали петриківським. У його основі лежить образне, поетичне осмислення світу рідної природи, краси української землі. Роботи петриківських майстрів випромінюють радість; виконані вони чистими й соковитими кольорами. Квіти Петриківки звертаються до нас мовою наших предків, які вміли любити й цінувати красу материнської землі. 

https://www.youtube.com/watch?v=7-S9G5mepMA&t=175s

Спробуйте. Користуйтесь ватними паличками або пальчиками. 

Дизайн і технології 

Створюємо аплікацію " Калина - символ України"

18 березня, середа

   Фізкультура

Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики. Танцювальні кроки.  Вправи для розвитку сили. 

https://www.youtube.com/watch?v=HK41XBOx9LQ

Математика


Порядок дій у виразах з дужками

Усний рахунок Завдання 1, 2 с 96
Каліграфічна хвилинка  Запишіть числа в порядку зростання
3  12   18   6    15   27   9  21  30   
Яке число я пропустила?
Складіть і запишіть 2 приклади на додавання і віднімання, щоб це число було відповіддю до них.

https://www.youtube.com/watch?v=9HqkXNs2bq4

Виконайте завдання 5 с 97

Повторення сутності множення на 3 

https://www.youtube.com/watch?v=wDdJgWQyksA

Виконайте завдання 3 с 96 (усно)
Якщо маєте сили, виконайте логічне завдання 6, с 97 (усно)

Українська мова


Навчаюся складати різні за інтонацією речення

    Робота над загадкою.

Вправа «Так – ні».
Перед вами цеглинки LEGO: зелені та червоні. Читайте ситуації ситуації. Якщо учні вважають, що вчинок правильний, піднімають цеглинку зелену, а якщо ні – червону.
1)      Учень забіг до класу, не привітався з вчителем та учнями і почав кричати : «Чому сидите за моєю партою?!»

-          Назвіть окличне речення.
-          Які розділові знаки стоять у кінці такого речення?
-          Як хлопчику потрібно було б вчинити, коли він побачив за своєю партою іншу дитину?
2)      Наталка, пообідавши в їдальні, занесла посуд і подякувала кухареві: « Дякую! Дуже смачний сніданок».
-          Як вчинила дівчинка?
-          А як ви дякуєте кухареві за смачні сніданки та обіди?
3)      Учні запізнились на урок. Зайшовши до класу, вони попросили дозволу сісти на своє місце.
-          Побудуйте речення, що відповідає певній ситуації.
-          А коли ввічливі слова вживаєте ви? Коли?

https://www.youtube.com/watch?v=ZmZoIotKVBo

Вправа 23 с 116 (письмово) Уважно читайте завдання

Оберіть колір картки. Виконайте завдання

Картка червонного кольору.
·         Скласти і записати речення  поданих слів.
1)      небі, у, світить, сонце, яскраве.
2)      метелики, квітами, літають, над.
·         Усно скласти  продовження до цих речень, використовуючи окличні речення.


Картка жовтого кольору.
·         Скласти і записати речення  поданих слів.
1)      в, живемо, ми, Україні.
2)      прекрасний, це, край.
·         Усно скласти  продовження до цих речень, використовуючи окличні речення.

17 березня, вівторок

Математика

Сутність множення числа 3 і на 3


Усний рахунок

2       5+3;              6+27;              28+16;                 210 – 3; 




Ми вже вміємо рахувати десятками, парами. Сьогодні будемо рахувати трійками.



Завдання 2, 3 с 95 виконуємо усно
В робочих зошитах пишемо дату і починаємо
Математичний диктант . Складіть і запишіть вирази.

-                      Частку чисел 16 і 2 збільшити на 2.
-                      Добуток чисел 2 і 9 збільшити на 15.
-                      11 збільшити на частку чисел 14 і 2.
-                    Замінити приклад на додавання 11 + 11 + 11 прикладом на множення.
-                      Від найбільшого двоцифрового числа відняти 45.

Каліграфічна хвилинка   Три щаслива цифра дуже
            Але трохи вона тужить
            Буква «Зе» на мене схожа
             Переплутати нас можуть.
·        Одноцифрове
·        Непарне
·        Стоїть перед числом 4
·        Має сусідів 2 і 4

·        Подані числа збільшити на три і записати результат.
3         6        9      12     15    18


Робота над задачею
Згадайте:
Збільшити на х - додати
Збільшити в х разів - помножити
Задача 5, с 95 Дайте відповіді на питання.(усно)
Про що задача?
Що означає число 4? 3?
Знаємо, скільки поверхів має школа? Будинок? Можемо дізнатись?
Які опорні слова для короткої умови?
Розв`яжіть задачу
Виконайте письмово завдання 7, 8 с 95

Для тих, хто має складнощі з задачами:
https://www.youtube.com/watch?v=xiUisDXr3Fo

Українська мова


Навчаюся правильно відтворювати інтонацію речень

Відгадайте загадку

Усно склади розповідне, питальне та спонукальне речення про футбол.

Вправа « Що ви знаєте про розділові знаки»
·         Я – крапка ледь помітна,
Та дуже я потрібна.
Переді мною ти голос знижуй,
А після мене підвищуй.

·         Там, де бачиш ти знак оклику,
Читай піднесено, захопливо.

·         Якщо ти бачиш знак питання,
Не приховуй своє здивування.

https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=vKQVowV8C9c

     Ознайомтесь  з правилом (с.114 про розповідні речення)
 Виконайте вправу 17. (письмово) Уважно читайте завдання.
Ознайомтесь  з правилом (с.114 про питальні речення)
Виразно прочитайте вірш із вправи 18.
-          Поясніть значення виділених слів.
Слова, що однаково пишуться, але мають різні значення (омоніми):

пара (двоє) – пара (водяна пара).
Ознайомтесь  з правилом (с.115)
 Виконайте вправу 20. (письмово)

Читання

    Узагальнення за розділом " Зустрічаймо весноньку!"
    Розчитування

https://www.youtube.com/watch?v=twL_RSDz45E

Діагностична робота з читання 
з теми “Зустрічаймо весноньку !”
 Визнач одну правильну відповідь
1. Розмова двох або кількох осіб – це…
А) переказ;
Б) діалог;
В) монолог.
2. Яка весна в оповіданні А. Волкової ?
А) світла;
Б) пізня;
В) люта.
3.Хто з героїв  вірша Лесі Вознюк співав весняночку ?
А) струмок;
Б) соловейко;
В) жайворонок.
4. Яке дерево допомогло котикові створити букет для киці?
А) ялинка;
Б) верба;
В)  дубок.

5. Що з весною  настає у природі ? 
(Згадай вірш Катерини Перелісної «Весна»)

6. До яких річок поспішав струмок у вірші «Струмочок»
 Варвари Гринько  ?


7. Вірш “Пісенька весняної води” написала ...
8. Віднови вірш (переставивши рядки у правильну послідовність )  барвінком укрила.
  сонну розбудила,
  Встала весна, чорну землю
  уквітчала її рястом,
  вранці  зустрічають.
  І на полі жайворонок,
  землю, убрану весною,
  соловейко в гаї

Автором цього вірша є _____________________________________________ 

Я досліджую світ


Властивості води. Досліди з водою

https://www.youtube.com/watch?v=RmErh04ndGs

Дослід №1
Цей дослід допоможе дітям переконатися, що вода не має забарвлення, запаху та смаку. Налийте у стакан води і запропонуйте зробити власні висновки щодо кольору, смаку та запаху.

Дослід №2
Вода приймає форму посуду, у який вона налита.

Дослід  №3
Твердження: вода дуже текуча.
Налийте ложку води у тарілку. Зробіть висновок. Для порівняння налийте ложку олії у другу тарілку.

Твердження: вода розчиняє деякі речовини.
-         Візьміть 3 пластикових стаканчика і розчиніть у 2 з них 2 кольори фарби, а один залиште пустим. З»єднайте їх паперовими серветками скрученими у джгутики і залиште на деякий час.
-         Запропонуйте розчинити у воді сіль, цукор, металеву скрепку, резинку... Обговоріть результат. Покажіть як швидко розчиняються речовини у теплій воді. Підсумуйте результати.

Дослід №5 «Акваріум»
Вода не є перешкодою для дії магніту. Налийте у великий пластиковий контейнер води та опустіть у нього заламіновану чи пластикову рибку їз закріпленим на ній шматочком металу. З допомогою магніту Ви зможете рухати рибку. Вона «плаватиме».

Дослід №6 «Яйце»
Візьміть дві склянки з водою. В 1 помістіть сире яйце – воно потоне, бо яйце важче за воду. В 2 склянку опустіть 2 ст. ложки солі і розмішайте. Тепер опустіть друге яйце – воно плаватиме, бо густина води змінилася.

Мистецтво

Наша рідна Україна, мов веснянка солов'їна

Калина – один з українських символів. Україну порівнюють із калиною. 
Майже у всіх народів є такі рослини-символи. Наприклад, у канадців – клен, у росіян – берізка, а в нас – верба і калина. З давніх-давен наш народ змальовував образ калини в усіх видах народної творчості. 
Без калини нема України, 
Бо калина – то символ її. 
То сміється, мов в щасті дівчина, 
То сумує, схилившись в журбі. 
Легенда про калину 
Чи знаєте ви, чому калину так назвали? Колись дуже давно жила на Україні маленька дівчинка, яку звали Калина. Одного разу при дорозі вона побачила невеличку рослинку. «Яка ж вона маленька. Зовсім, як я!» – подумала Калинка і відтоді почала постійно навідувати рослинку та поливати її. 
Поступово рослинка перетворилася на невеличкий кущик, а потім – на гарненький кущ і віддячила дівчинці за турботу та ласку червоними, як намистинки, ягодами. У кожній ягідці було заховане зернятко, схоже на маленьке серце. А щоб люди не забули добре серце дівчинки Калинки, від того часу всі називають той кущ калиною. 
Тарас Шевченко написав про калину вірш „Зацвіла в долині”. Напевно, поета вразила доброта дівчинки та краса калини. 
Композитор Аркадій Філіпенко написав на слова Тараса Шевченка пісню. 

https://www.youtube.com/watch?v=MjP-TEcDw3c

https://www.youtube.com/watch?v=8_kE5pXzx1c&t=88s

16 березня, понеділок

Математика


Множення числа 4 та ділення на 4

В робочих зошитах пишемо дату і починаємо з повторення:
Гра «Допоможи синичці  долетіти до годівнички». Усний рахунок

12  :  2  :  3  ∙  4  :  2 Каліграфічна хвилинка   
Ось стілець перевернувся,
На четвірку обернувся!
Позначає цифра ця
Скільки ніжок у стільця,
Скільки лапок у котів,
А в квадратику кутів!
4 пори року ( зима, весна, літо, осінь)
4 сторони світу (південь, північ, захід, схід)
4 арифметичні дії (додавання, віднімання, множення, ділення)

Запишіть каліграфічно : 4  8  12  16  20  24  28  32  36  40
Підкресліть числа, в яких 4 одиниці 
Накресліть відрізок довжиною 4 см . Не забудьте дати йому назву.
Згадайте разом з горобцем
-         Як називаються компоненти при додаванні? (доданок,доданок, сума)
-         Як називаються компоненти при відніманні? (зменшуване, від’ємник, різниця)
-         Як називаються компоненти при множенні?( множник, множник, добуток)
-         Як називаються компоненти при діленні? (ділене, дільник, частка)
Математичний диктант (записати відповіді)
Знайти суму    чисел  10 і 2      
Знайти  різницю чисел  10 і 2       
Знайти  добуток чисел  10 і 2     
     Знайти  частку чисел  10 і 2   
 Попрацюйте з совою усно
            Згадайте:
      а*4 = а*2*2
      Наприклад, 3*4 =3*2*2 = 12
         Виконайте усно завдання 1,2 с 93
           Згадайте
           зв`язок між діями множення і ділення.  
         Порахуйте клітинки в завданні 3, с 93
         За допогою цієї смужки виконайте завдання 4, с 93

Продивіться таблицю множення числа на 4. 

http://youtube.com/watch?v=9xor4QX0PcE

Cпівайте пісеньку, пишіть відповіді на долоньках. Вчіть таблицю!!
                                           

Попрацюйте з дятломВиконайте завдання 6,7 с 94 (письмово)


Цікавинки від сороки.
 Продовжити логічний ряд.
-Допоможіть зібрати намисто, яке розсипала сорока.
10   20     30   ….
5     15      25   ….
2     4        6    …..

Українська мова

Навчаюсь складати  розповідні, питальні та спонукальні речення

Вправа «Розсипанка» (вкажіть лише дієслова

Із перших букв утвори слово
Дієслово – слово, що вказує на дію предмета. Відповідає на питання що робити? Що зробити? Що роблять? Що робив? Що зробив? Що буде робити?

Вправа «Закінчи речення»
·         У кінці питального речення ставиться…
·         Речення, у якому про щось йдеться, називається…
·         Речення, в якому про щось запитується, називається…
·         У кінці розповідного речення ставиться…
·         Речення,  в якому про щось просять, забороняють, наказують, називається…
·         У кінці спонукального речення ставиться…
1) Робота з підручником ( с. 112 – 113).
·         Виконання вправи 13.
-          Прочитайте вірш Наталі Забіли.
 -          Прочитайте розповідні речення.
-          Знайдіть та прочитайте питальні речення.
-          Визначте, де спонукальні речення і прочитайте.
-          Складіть і запишіть спонукальне речення про пташок, використовуючи словосполучення пернаті друзі.

Перегляньте відео         за QR-кодом.  с 112
·         Виконання вправи 14.

-          Прочитайте за особами вірш Катерини Перелісної.
-          Дайте повні відповіді на запитання.
-          Складіть і запишіть розповідне речення. Про допомогу пташкам взимку.

·         Постав потрібний розділовий знак у  кінці речення. Письмово!
Чи знаєш ти, що полюблять птахи
Омелюх – прив’ялі ягоди горобини, калини
Снігур – крім цих ягід, ще насіння клена, ясена
А яке насіння для пташок приготував ти

Читання
Н. Куфко "Свято пасхи недалечко"
Прочитайте виразно вірш, с 113
Прослухайте казку за  QR-кодом. с 113  Перекажіть її.



Фізкультура


Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики. Танцювальні кроки.  Вправи для розвитку сили. 

https://www.youtube.com/watch?v=HK41XBOx9LQ

Немає коментарів:

Дописати коментар