Любі мої учні! Пропоную вам навчатись самостійно. Опрацюйте завдання, які знайдете нижче.
Не забудьте проглянути і виконати!! завдання з англійської мови та інформатики на блогах своїх вчителів.
Інформатика
Вікторія Миколаївна
https://sites.google.com/a/collegium.net.ua/navcalno-metodicna-robota-vcitela-informatiki-sakun-o-a/
Оксана Анатоліївна
Починаємо день з комплексу ранкової гімнастики і впродовж дня дотримуємось правил особистої гігієни – систематично і ретельно миємо руки.
17 квітня, п`ятниця
Любі мої учні! Пропоную вам навчатись самостійно. Опрацюйте завдання, які знайдете нижче.
Не забудьте проглянути і виконати!! завдання з англійської мови та інформатики на блогах своїх вчителів.
Інформатика
Оксана Анатоліївна
Починаємо день з комплексу ранкової гімнастики і впродовж дня дотримуємось правил особистої гігієни – систематично і ретельно миємо руки.
17 квітня, п`ятниця
Математика
Таблиці множення і ділення на 8 і 9
Усний рахунок
Каліграфічна хвилинка
Сьогодні ви вивчите таблиці множення на 8 і 9. Не дивуйтесь. Адже вам треба запам`ятати
всього три вирази.
8*8 = 64
8*9 = 72
9*9 = 81
Решту виразів ви знаєте, адже пам`ятаєте переставний закон множення.
Корисна хитринка:
Розв`яжи вирази (письмово)
Корисна хитринка:
Розв`яжи вирази (письмово)
Читання
Робота з дитячою книжкою
Ірен Роздобудько " Дикі образи дикобраза"
Читання
Робота з дитячою книжкою
Ірен Роздобудько " Дикі образи дикобраза"
Фізкультура
Загальнорозвивальні вправи.Танцювальні кроки.
16 квітня, четвер
Я досліджую світ
Київ - столиця України
16 квітня, четвер
Я досліджую світ
Київ - столиця України
Читання
Змагання - справа серйозна
Читання
Змагання - справа серйозна
О. Павлова "Якби я мав такі кросівки..."
Мистецтво
Наша рідна Україна, мов веснянка солов`їна
Малюємо писанку
Дизайн і технології
Великоднє яйце
Логіка
Працюємо над уважністю
15 квітня, середа
15 квітня, середа
Математика
Задачі на кратне порівняння
https://www.youtube.com/watch?v=V3mhTNkNzzk
Українська мова
Навчаюся розрізняти текст- опис.
Продовжуємо роботу над типами текстів
Навчаюся розрізняти текст- опис.
Продовжуємо роботу над типами текстів
Виконайте впр 8, с 131
Прочитайте текст. Дайте письмові відповіді на запитання. Прочитайте усі відповіді. Ви написали текст-опис.
Виконайте впр 8, с 131
Прочитайте текст. Дайте письмові відповіді на запитання. Прочитайте усі відповіді. Ви написали текст-опис.
Фізкультура
Загальнорозвивальні вправи.Танцювальні кроки.
Математика
Таблиці множення і ділення
Повторимо, що ми знаємо про множення
https://www.manamonster.com/uk/games/12948-mosaics-16x16---multiplications
А тепер - ділення
https://www.youtube.com/watch?v=OqbGlWdEX5E
Чи треба вчити таблицю ділення?
Якщо ви знаєте таблицю множення, то таблицю ділення ви теж вже знаєте!
Адже з кожного приклада на множення можна скласти приклад на ділення.
4*9 = 36
36:9 = 4
36:4 = 9
А тепер - ви. Утворіть приклади на ділення з прикладів на множення (усно)
3*7 7*4 2*8
https://www.manamonster.com/uk/games/12948-mosaics-16x16---multiplications
А тепер - ділення
https://www.youtube.com/watch?v=OqbGlWdEX5E
Чи треба вчити таблицю ділення?
Якщо ви знаєте таблицю множення, то таблицю ділення ви теж вже знаєте!
Адже з кожного приклада на множення можна скласти приклад на ділення.
4*9 = 36
36:9 = 4
36:4 = 9
А тепер - ви. Утворіть приклади на ділення з прикладів на множення (усно)
3*7 7*4 2*8
А тепер - ділення
Чи треба вчити таблицю ділення?
Якщо ви знаєте таблицю множення, то таблицю ділення ви теж вже знаєте!
Адже з кожного приклада на множення можна скласти приклад на ділення.
4*9 = 36
36:9 = 4
36:4 = 9
А тепер - ви. Утворіть приклади на ділення з прикладів на множення (усно)
3*7 7*4 2*8
Українська мова
Типи текстів. Навчаюся розрізняти текст- опис.
Спишіть ознаки берези:
Береза (яка?) білокора, тендітна, ніжна,
красива, струнка, тремтлива.
Прочитайте:
На узліссі росте струнка білосніжка-красуня. У
неї світла кора з чорними цяточками. А стовбур біліє, як сніг! Тоненькі гілочки
легко спускаються до самої землі. Пишні коси берізки ніби перев'язані
тоненькими зелененькими стрічечками: то – молоденькі листочки.
В цьому тексті з берізкою нічого не відбувалось. Це не розповідь. Це - текст-опис.
Впр 5 с 130 Прочитайте, доведіть , що це текст-опис.
Запишіть в зошит речення, в якому йдеться про зайчикові вуха.
Читання
Думай про наслідки
Типи текстів. Навчаюся розрізняти текст- опис.
Береза (яка?) білокора, тендітна, ніжна,
красива, струнка, тремтлива.
Прочитайте:
На узліссі росте струнка білосніжка-красуня. У
неї світла кора з чорними цяточками. А стовбур біліє, як сніг! Тоненькі гілочки
легко спускаються до самої землі. Пишні коси берізки ніби перев'язані
тоненькими зелененькими стрічечками: то – молоденькі листочки.
В цьому тексті з берізкою нічого не відбувалось. Це не розповідь. Це - текст-опис.
Впр 5 с 130 Прочитайте, доведіть , що це текст-опис.
Запишіть в зошит речення, в якому йдеться про зайчикові вуха.
Читання
Думай про наслідки
"День народження" (за О. Радушинською)
Сьогодні продовжуємо читати текст с 119-120
Перевірте розуміння тексту
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=811700
Сьогодні продовжуємо читати текст с 119-120
Перевірте розуміння тексту
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=811700Перевірте розуміння тексту
Я досліджую світ
Державні символи України
Мистецтво
Заспіваємо разом!
13 квітня, понеділок
Мистецтво
Заспіваємо разом!
13 квітня, понеділок
Математика
Таблиця множення і ділення на 7
Сьогодні ми будемо працювати з чарівним числом
Пропишіть цифру 7
Складіть і запишіть чотири вирази з відповіддю 7 (намагайтесь використати усі арифметичні дії-
додавання
віднімання
множення
ділення)
Розгляньте таблицю
Вам треба вивчити всього три вирази. Решту ви знаєте.
Згадайте переставну властивість множення.
Виконайте письмово:
Вирази 6, с 107 (письмово)
Задача 5, с 107 (усно)
Українська мова
Типи текстів. Навчаюся розрізняти текст- розповідь.
Прочитайте текст вправи 1 с 128
Доведіть, що це текст-розповідь (усно)
Послухайте текст-розповідь.
Зверніть увагу!
Прочитайте текст. Доберіть до нього заголовок. Складіть кінцівку (2 розповідні речення).
Запишіть в зошит лише заголовок і кінцівку.
Мовна розминка.
Гра "Прочитай прислів'я"
Прочитайте слова якнайшвидше. Другого разу в кожному слові прочитуйте тільки першу букву. Склади прислів'я, поясни, як ти його розумієш?
Ягода, крапля, елеватор, намисто, агроном, стежка, інструмент, наперсток, небосхил, яхта, танець, айстра, куниця, ескіз, йорж, кульбаба, обличчя, решето, індик, нарада, нарешті, ячмінь.
https://www.youtube.com/watch?v=NcI3S6eGxsI
Сьогодні ми будемо розпочинаєо подорожувати текстами різних видів.
Доведіть, що це текст-розповідь (усно)
Послухайте текст-розповідь.
Попрацюйте усно:
Письмово: впр 4 с 129
Запишіть в зошит лише заголовок і кінцівку.
Читання
Думай про наслідки
"День народження" (за О. Радушинською)
Гра "Прочитай прислів'я"
Прочитайте слова якнайшвидше. Другого разу в кожному слові прочитуйте тільки першу букву. Склади прислів'я, поясни, як ти його розумієш?
Ягода, крапля, елеватор, намисто, агроном, стежка, інструмент, наперсток, небосхил, яхта, танець, айстра, куниця, ескіз, йорж, кульбаба, обличчя, решето, індик, нарада, нарешті, ячмінь.
Сьогодні читаємо першу частину оповідання с 117-118
Подумайте, чи погодились би ви на пропозицію Дмитра.
Немає коментарів:
Дописати коментар