Любі мої учні! Пропоную вам навчатись самостійно. Опрацюйте завдання, які знайдете нижче.
Не забудьте проглянути і виконати!! завдання з англійської мови та інформатики на блогах своїх вчителів.
Інформатика
http://vladimirova77.blogspot.com/
Вікторія Миколаївна
https://sites.google.com/a/collegium.net.ua/navcalno-metodicna-robota-vcitela-informatiki-sakun-o-a/
Оксана Анатоліївна
Починаємо день з комплексу ранкової гімнастики і впродовж дня дотримуємось правил особистої гігієни – систематично і ретельно миємо руки.
Любі мої учні! Пропоную вам навчатись самостійно. Опрацюйте завдання, які знайдете нижче.
Не забудьте проглянути і виконати!! завдання з англійської мови та інформатики на блогах своїх вчителів.
Інформатика
http://vladimirova77.blogspot.com/
Інформатика
http://vladimirova77.blogspot.com/
Вікторія Миколаївна
https://sites.google.com/a/collegium.net.ua/navcalno-metodicna-robota-vcitela-informatiki-sakun-o-a/
Оксана Анатоліївна
Починаємо день з комплексу ранкової гімнастики і впродовж дня дотримуємось правил особистої гігієни – систематично і ретельно миємо руки.
20 березня, п'ятниця
20 березня, п'ятниця
Фізкультура
Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики. Танцювальні кроки. Вправи для розвитку сили.
https://www.youtube.com/watch?v=HK41XBOx9LQ
Математика
Сутність ділення на 3
Усні обчислення
Знайти пропущені в рядах числа.
4 6 8 12 14 18
6 9 12 18 21 27
— Як побудовано ряди?
Пропишіть ці числа в каліграфічній хвилинці,
складіть і запишіть приклад, як з одного з цих чисел можна утворити інше число.
Завдання 1, 2 с 97 (усно)
Завдання 4, 5 с 98 (письмово)
А тепер ще раз пригадаємо сутність ділення
Усні обчислення
Знайти пропущені в рядах числа.
4 6 8 12 14 18
6 9 12 18 21 27
— Як побудовано ряди?
Пропишіть ці числа в каліграфічній хвилинці,
складіть і запишіть приклад, як з одного з цих чисел можна утворити інше число.
https://www.youtube.com/watch?v=OqbGlWdEX5E
Українська мова
Навчаюся поширювати речення
Каліграфічна хвилинка
ву ув уву ул ули иц иця…
Иця, ли, ву – вулиця.
На нашій вулиці ростуть дубки,берізки та каштани.
Згадайте, що таке речення.
Складіть речення із словниковим словом. (усно)
Сьогодні ми згадаємо, як поширювати речення.
Згадали?
А тепер спробуйте самі поширити речення. (усно)
Виконайте впр 26, с 117 (письмово)
Навчаюся поширювати речення
Каліграфічна хвилинка
ву ув уву ул ули иц иця…
Иця, ли, ву – вулиця.
На нашій вулиці ростуть дубки,берізки та каштани.
Згадайте, що таке речення.
Складіть речення із словниковим словом. (усно)
Сьогодні ми згадаємо, як поширювати речення.
Згадали?
А тепер спробуйте самі поширити речення. (усно)
Виконайте впр 26, с 117 (письмово)
Я досліджую світ
Як берегти воду?
Вода - основа життя. Без неї неможливе існування жодної з відомих форм живих істот - рослин, тварин, бактерій і інших. Людина також не може прожити без води. Наше тіло на 80% складається з цієї унікального речовини, у водному середовищі відбуваються всі обмінні процеси в організмі.
Вода потрібна нам кожного дня - ми використовуємо її для пиття, приготування їжі, миття, охолодження, нагрівання й майже на кожному етапі виробництва товарів. Хоча понад 70% поверхні Землі вкрито водою, тільки близько 3% цієї води є прісними. Тільки третина прісної води доступна людині, інша зберігається в льодовиках. Більшу частину вільної води складають ґрунтові води. Таким чином, річки і озера містять всього лише близько 0,3% прісної води світу.
Для людини дуже важливо пити чисту воду - це одна з основних складових здоров'я, як і чисте повітря, здорова їжа і фізична активність.
Зараз стає очевидним, що ми споживаємо дуже багато води, більше, ніж Планета може відновити і очистити.
https://www.youtube.com/watch?v=o1Wb2RqQNQc
19 березня, четвер
Як працювати з quizizz.com/join
Я буду бачити, хто дав відповіді на питання. І чи вірні ваші відповіді.
Як берегти воду?
Вода - основа життя. Без неї неможливе існування жодної з відомих форм живих істот - рослин, тварин, бактерій і інших. Людина також не може прожити без води. Наше тіло на 80% складається з цієї унікального речовини, у водному середовищі відбуваються всі обмінні процеси в організмі.
Вода потрібна нам кожного дня - ми використовуємо її для пиття, приготування їжі, миття, охолодження, нагрівання й майже на кожному етапі виробництва товарів. Хоча понад 70% поверхні Землі вкрито водою, тільки близько 3% цієї води є прісними. Тільки третина прісної води доступна людині, інша зберігається в льодовиках. Більшу частину вільної води складають ґрунтові води. Таким чином, річки і озера містять всього лише близько 0,3% прісної води світу.
Для людини дуже важливо пити чисту воду - це одна з основних складових здоров'я, як і чисте повітря, здорова їжа і фізична активність.
Зараз стає очевидним, що ми споживаємо дуже багато води, більше, ніж Планета може відновити і очистити.
https://www.youtube.com/watch?v=o1Wb2RqQNQc
19 березня, четвер
Я буду бачити, хто дав відповіді на питання. І чи вірні ваші відповіді.
Я досліджую світ
Кругообіг води в природі
Згадайте властивості води
ВОДА
ПРОЗОРА
БЕЗ ЗАПАХУ
БЕЗБАРБНА
ТЕКУЧА
ТВЕРДА РІДКА ПАРА
https://www.youtube.com/watch?v=HhHoSIxduRg
Сонце зігріває землю . З поверхонь річок,ставків, озер, океанів, ґрунтів, рослин випаровується вода. Легка водяна пара піднімається високо в небо. Там набагато холодніше ніж на землі. Водяна пара охолоджується і перетворюється на дрібненькі краплинки води. З них утворюються дощові хмари. У хмарах краплинки зливаються. Вони стають важкими і падають у вигляді дощу при температурі вище 0 С і у вигляді снігу при температурі 0 С. Отже,вода, що випаровувалася повертається у вигляді опадів (дощу,снігу, граду).
Частина цієї води знову просочується у грунт,потрапляє в озера, річки, моря. А решта води знову випаровується з поверхонь суходолу, водойм і рослин. Вода в природі постійно рухається. Перетворення води в природі з одного стану в іншій називають кругообігом води.
Проведення досліду
- Видихніть повітря на свою долоню.
- Яке воно? ( дуже тепле )
- Візьміть люстерко. Яке воно?
Кругообіг води в природі
Згадайте властивості води
ВОДА
|
ПРОЗОРА
|
БЕЗ ЗАПАХУ
|
БЕЗБАРБНА
|
ТЕКУЧА
|
ТВЕРДА РІДКА ПАРА
|
https://www.youtube.com/watch?v=HhHoSIxduRg
Сонце зігріває землю . З поверхонь річок,ставків, озер, океанів, ґрунтів, рослин випаровується вода. Легка водяна пара піднімається високо в небо. Там набагато холодніше ніж на землі. Водяна пара охолоджується і перетворюється на дрібненькі краплинки води. З них утворюються дощові хмари. У хмарах краплинки зливаються. Вони стають важкими і падають у вигляді дощу при температурі вище 0 С і у вигляді снігу при температурі 0 С. Отже,вода, що випаровувалася повертається у вигляді опадів (дощу,снігу, граду).
- Видихніть повітря на люстерко. Що відбулося? ( люстерко запотіло ) .
- Проведіть пальчиком по запотілому дзеркальцю.
- Що на пальцях? (вода )
- Ми тільки що змогли перетворити пару на рідину .
- Давайте проаналізуємо, що відбулося.
Тепле повітря, що містить водяну пару торкнулося холодного люстерка і
перетворилося на маленькі краплинки води.
Тестові завдання
https://quizizz.com/join
Код гри 037417
- Видихніть повітря на люстерко. Що відбулося? ( люстерко запотіло ) .
Читання
Дружба і братство - найбільше багатство
Євген Гуцало Під веселкою
Тестові завдання
https://quizizz.com/join
Тестові завдання
https://quizizz.com/join
Код гри 909525
Логіка
Логічні задачі
https://quizizz.com/join
Код гри 335260
Код гри 335260
Мистецтво
Наша рідна Україна, мов веснянка солов'їна
Сьогодні познайомимось з петриківським розписом.
Наша рідна Україна, мов веснянка солов'їна
Сьогодні познайомимось з петриківським розписом.
https://www.youtube.com/watch?v=AkE8DJk9YXA
Колись давно в одному веселому українському селі жили сумні люди. Там, де вони з’являлися, всі відразу переставали сміятися. І в усьому селі запанував сум.
Якось туди навідалася дівчинка Калинка. Побачила вона, що люди сумують, і вирішила всіх розвеселити. Обрала вона найсумнішу хатку, взяла в руки пензлик, фарби й почала її розписувати. Спочатку Калинка розмалювала стіни і піч, потім взялася за посуд. По всій хаті зацвіли прекрасні квіти. У них було легко впізнати мальви та півонії, гвоздики й жоржини, айстри й горошок, навіть придорожній будяк. Поряд із квітами запломеніли ягоди калини в оточенні веселих зелених листочків. Дуже старалася Калинка, тоненьким пензликом малюючи листочки, пелюстки, вусики, а пальчиком – ягідки калини й горобини.
Довго розписувала хатку, а під вечір стомлена сіла на ґаночку. Аж чує – йдуть люди. Сховалася дівчинка в саду й почала спостерігати за ними. Тільки підійшли сумні люди до хати, як одразу на їхніх обличчях почали розквітати посмішки і спочатку тихенько, а потім голосніше покотився по селі щирий сміх. Наступного дня всі хати в селі розцвіли гарним казковим орнаментом.
Називалося те село Петриківка, тому й розпис, який придумала дівчина Калинка, люди назвали петриківським. У його основі лежить образне, поетичне осмислення світу рідної природи, краси української землі. Роботи петриківських майстрів випромінюють радість; виконані вони чистими й соковитими кольорами. Квіти Петриківки звертаються до нас мовою наших предків, які вміли любити й цінувати красу материнської землі.
https://www.youtube.com/watch?v=7-S9G5mepMA&t=175s
Спробуйте. Користуйтесь ватними паличками або пальчиками.
Дизайн і технології
Створюємо аплікацію " Калина - символ України"
18 березня, середа
Фізкультура
Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики. Танцювальні кроки. Вправи для розвитку сили.
Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики. Танцювальні кроки. Вправи для розвитку сили.
https://www.youtube.com/watch?v=HK41XBOx9LQ
Математика
Порядок дій у виразах з дужками
Усний рахунок Завдання 1, 2 с 96
Каліграфічна хвилинка Запишіть числа в порядку зростання
3 12 18 6 15 27 9 21 30
Яке число я пропустила?
Складіть і запишіть 2 приклади на додавання і віднімання, щоб це число було відповіддю до них.
Порядок дій у виразах з дужками
Усний рахунок Завдання 1, 2 с 96
Каліграфічна хвилинка Запишіть числа в порядку зростання
3 12 18 6 15 27 9 21 30
Яке число я пропустила?
Складіть і запишіть 2 приклади на додавання і віднімання, щоб це число було відповіддю до них.
https://www.youtube.com/watch?v=9HqkXNs2bq4
Виконайте завдання 5 с 97
Повторення сутності множення на 3
https://www.youtube.com/watch?v=wDdJgWQyksA
Виконайте завдання 3 с 96 (усно)
Якщо маєте сили, виконайте логічне завдання 6, с 97 (усно)
Українська мова
Навчаюся складати різні за інтонацією речення
Робота над загадкою.
Вправа «Так – ні».
Перед вами цеглинки LEGO: зелені та червоні. Читайте ситуації ситуації. Якщо учні вважають, що вчинок правильний, піднімають цеглинку зелену, а якщо ні – червону.
1) Учень забіг до класу, не привітався з вчителем та учнями і почав кричати : «Чому сидите за моєю партою?!»
- Назвіть окличне речення.
- Які розділові знаки стоять у кінці такого речення?
- Як хлопчику потрібно було б вчинити, коли він побачив за своєю партою іншу дитину?
2) Наталка, пообідавши в їдальні, занесла посуд і подякувала кухареві: « Дякую! Дуже смачний сніданок».
- Як вчинила дівчинка?
- А як ви дякуєте кухареві за смачні сніданки та обіди?
3) Учні запізнились на урок. Зайшовши до класу, вони попросили дозволу сісти на своє місце.
- Побудуйте речення, що відповідає певній ситуації.
- А коли ввічливі слова вживаєте ви? Коли?
https://www.youtube.com/watch?v=ZmZoIotKVBo
Вправа 23 с 116 (письмово) Уважно читайте завдання
Оберіть колір картки. Виконайте завдання
Картка червонного кольору.
· Скласти і записати речення поданих слів.
1) небі, у, світить, сонце, яскраве.
2) метелики, квітами, літають, над.
· Усно скласти продовження до цих речень, використовуючи окличні речення.
Картка жовтого кольору.
· Скласти і записати речення поданих слів.
1) в, живемо, ми, Україні.
2) прекрасний, це, край.
· Усно скласти продовження до цих речень, використовуючи окличні речення.
Картка червонного кольору.
· Скласти і записати речення поданих слів.
1) небі, у, світить, сонце, яскраве.
2) метелики, квітами, літають, над.
· Усно скласти продовження до цих речень, використовуючи окличні речення.
Картка жовтого кольору.
· Скласти і записати речення поданих слів.
1) в, живемо, ми, Україні.
2) прекрасний, це, край.
· Усно скласти продовження до цих речень, використовуючи окличні речення.
17 березня, вівторок
Математика
Сутність множення числа 3 і на 3
Усний рахунок
2 ∙5+3; 6+2∙7; 2∙8+16; 2∙10 – 3;
Ми вже вміємо рахувати десятками, парами. Сьогодні будемо рахувати трійками.
Завдання 2, 3 с 95 виконуємо усно
В робочих зошитах пишемо дату і починаємо
Математичний диктант . Складіть і запишіть вирази.
- Частку чисел 16 і 2 збільшити на 2.
- Добуток чисел 2 і 9 збільшити на 15.
- 11 збільшити на частку чисел 14 і 2.
- Замінити приклад на додавання 11 + 11 + 11 прикладом на множення.
- Від найбільшого двоцифрового числа відняти 45.
Каліграфічна хвилинка Три щаслива цифра дуже
Буква «Зе» на мене схожа
Переплутати нас можуть.
· Одноцифрове
· Непарне
· Стоїть перед числом 4
· Має сусідів 2 і 4
· Подані числа збільшити на три і записати результат.
3 6 9 12 15 18
Математика
Сутність множення числа 3 і на 3
Усний рахунок
2 ∙5+3; 6+2∙7; 2∙8+16; 2∙10 – 3;
Ми вже вміємо рахувати десятками, парами. Сьогодні будемо рахувати трійками.
Завдання 2, 3 с 95 виконуємо усно
В робочих зошитах пишемо дату і починаємо
Математичний диктант . Складіть і запишіть вирази.
- Частку чисел 16 і 2 збільшити на 2.
- Добуток чисел 2 і 9 збільшити на 15.
- 11 збільшити на частку чисел 14 і 2.
- Замінити приклад на додавання 11 + 11 + 11 прикладом на множення.
- Від найбільшого двоцифрового числа відняти 45.
Каліграфічна хвилинка Три щаслива цифра дуже
Буква «Зе» на мене схожа
Переплутати нас можуть.
· Одноцифрове
· Непарне
· Стоїть перед числом 4
· Має сусідів 2 і 4
· Подані числа збільшити на три і записати результат.
3 6 9 12 15 18
Робота над задачею
Згадайте:
Збільшити на х - додати
Збільшити в х разів - помножити
Задача 5, с 95 Дайте відповіді на питання.(усно)
Про що задача?
Що означає число 4? 3?
Знаємо, скільки поверхів має школа? Будинок? Можемо дізнатись?
Які опорні слова для короткої умови?
Розв`яжіть задачу
Виконайте письмово завдання 7, 8 с 95
Для тих, хто має складнощі з задачами:
https://www.youtube.com/watch?v=xiUisDXr3Fo
Українська мова
Навчаюся правильно відтворювати інтонацію речень
Відгадайте загадку
Навчаюся правильно відтворювати інтонацію речень
Відгадайте загадку
Усно склади розповідне, питальне та спонукальне речення про футбол.
Вправа « Що ви знаєте про розділові знаки»
· Я – крапка ледь помітна,
Та дуже я потрібна.
Переді мною ти голос знижуй,
А після мене підвищуй.
· Там, де бачиш ти знак оклику,
Читай піднесено, захопливо.
· Якщо ти бачиш знак питання,
Не приховуй своє здивування.
Усно склади розповідне, питальне та спонукальне речення про футбол.
Вправа « Що ви знаєте про розділові знаки»
· Я – крапка ледь помітна,
Та дуже я потрібна.
Переді мною ти голос знижуй,
А після мене підвищуй.
· Там, де бачиш ти знак оклику,
Читай піднесено, захопливо.
· Якщо ти бачиш знак питання,
Не приховуй своє здивування.
https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=vKQVowV8C9c
Ознайомтесь з правилом (с.114 про розповідні речення)
Виконайте вправу 17. (письмово) Уважно читайте завдання.
Ознайомтесь з правилом (с.114 про питальні речення)
Виразно прочитайте вірш із вправи 18.
- Поясніть значення виділених слів.
Слова, що однаково пишуться, але мають різні значення (омоніми):
пара (двоє) – пара (водяна пара).
Ознайомтесь з правилом (с.115)
Виконайте вправу 20. (письмово)
Читання
Узагальнення за розділом " Зустрічаймо весноньку!"
Розчитування
https://www.youtube.com/watch?v=twL_RSDz45E
Діагностична робота з читання
з теми “Зустрічаймо весноньку !”
Визнач одну правильну відповідь
1. Розмова двох або кількох осіб – це…
А) переказ;
Б) діалог;
В) монолог.
2. Яка весна в оповіданні А. Волкової ?
А) світла;
Б) пізня;
В) люта.
3.Хто з героїв вірша Лесі Вознюк співав весняночку ?
А) струмок;
Б) соловейко;
В) жайворонок.
4. Яке дерево допомогло котикові створити букет для киці?
А) ялинка;
Б) верба;
В) дубок.
5. Що з весною настає у природі ?
(Згадай вірш Катерини Перелісної «Весна»)
6. До яких річок поспішав струмок у вірші «Струмочок»
Варвари Гринько ?
7. Вірш “Пісенька весняної води” написала ...
8. Віднови вірш (переставивши рядки у правильну послідовність ) барвінком укрила.
сонну розбудила,
Встала весна, чорну землю
уквітчала її рястом,
вранці зустрічають.
І на полі жайворонок,
землю, убрану весною,
соловейко в гаї
Автором цього вірша є _____________________________________________
7. Вірш “Пісенька весняної води” написала ...
8. Віднови вірш (переставивши рядки у правильну послідовність ) барвінком укрила.
сонну розбудила,
Встала весна, чорну землю
уквітчала її рястом,
вранці зустрічають.
І на полі жайворонок,
землю, убрану весною,
соловейко в гаї
Автором цього вірша є _____________________________________________
Я досліджую світ
Властивості води. Досліди з водою
Властивості води. Досліди з водою
https://www.youtube.com/watch?v=RmErh04ndGs
Дослід №1
Цей дослід допоможе дітям переконатися, що вода не має забарвлення, запаху та смаку. Налийте у стакан води і запропонуйте зробити власні висновки щодо кольору, смаку та запаху.
Дослід №2
Вода приймає форму посуду, у який вона налита.
Дослід №3
Твердження: вода дуже текуча.
Налийте ложку води у тарілку. Зробіть висновок. Для порівняння налийте ложку олії у другу тарілку.
Твердження: вода розчиняє деякі речовини.
- Візьміть 3 пластикових стаканчика і розчиніть у 2 з них 2 кольори фарби, а один залиште пустим. З»єднайте їх паперовими серветками скрученими у джгутики і залиште на деякий час.
- Запропонуйте розчинити у воді сіль, цукор, металеву скрепку, резинку... Обговоріть результат. Покажіть як швидко розчиняються речовини у теплій воді. Підсумуйте результати.
Дослід №5 «Акваріум»
Вода не є перешкодою для дії магніту. Налийте у великий пластиковий контейнер води та опустіть у нього заламіновану чи пластикову рибку їз закріпленим на ній шматочком металу. З допомогою магніту Ви зможете рухати рибку. Вона «плаватиме».
Дослід №6 «Яйце»
Візьміть дві склянки з водою. В 1 помістіть сире яйце – воно потоне, бо яйце важче за воду. В 2 склянку опустіть 2 ст. ложки солі і розмішайте. Тепер опустіть друге яйце – воно плаватиме, бо густина води змінилася.
Мистецтво
Наша рідна Україна, мов веснянка солов'їна
Калина – один з українських символів. Україну порівнюють із калиною.
Майже у всіх народів є такі рослини-символи. Наприклад, у канадців – клен, у росіян – берізка, а в нас – верба і калина. З давніх-давен наш народ змальовував образ калини в усіх видах народної творчості.
Без калини нема України,
Бо калина – то символ її.
То сміється, мов в щасті дівчина,
То сумує, схилившись в журбі.
Легенда про калину
Чи знаєте ви, чому калину так назвали? Колись дуже давно жила на Україні маленька дівчинка, яку звали Калина. Одного разу при дорозі вона побачила невеличку рослинку. «Яка ж вона маленька. Зовсім, як я!» – подумала Калинка і відтоді почала постійно навідувати рослинку та поливати її.
Поступово рослинка перетворилася на невеличкий кущик, а потім – на гарненький кущ і віддячила дівчинці за турботу та ласку червоними, як намистинки, ягодами. У кожній ягідці було заховане зернятко, схоже на маленьке серце. А щоб люди не забули добре серце дівчинки Калинки, від того часу всі називають той кущ калиною.
Тарас Шевченко написав про калину вірш „Зацвіла в долині”. Напевно, поета вразила доброта дівчинки та краса калини. Композитор Аркадій Філіпенко написав на слова Тараса Шевченка пісню.
Майже у всіх народів є такі рослини-символи. Наприклад, у канадців – клен, у росіян – берізка, а в нас – верба і калина. З давніх-давен наш народ змальовував образ калини в усіх видах народної творчості.
Без калини нема України,
Бо калина – то символ її.
То сміється, мов в щасті дівчина,
То сумує, схилившись в журбі.
Чи знаєте ви, чому калину так назвали? Колись дуже давно жила на Україні маленька дівчинка, яку звали Калина. Одного разу при дорозі вона побачила невеличку рослинку. «Яка ж вона маленька. Зовсім, як я!» – подумала Калинка і відтоді почала постійно навідувати рослинку та поливати її.
Поступово рослинка перетворилася на невеличкий кущик, а потім – на гарненький кущ і віддячила дівчинці за турботу та ласку червоними, як намистинки, ягодами. У кожній ягідці було заховане зернятко, схоже на маленьке серце. А щоб люди не забули добре серце дівчинки Калинки, від того часу всі називають той кущ калиною.
Тарас Шевченко написав про калину вірш „Зацвіла в долині”. Напевно, поета вразила доброта дівчинки та краса калини. Композитор Аркадій Філіпенко написав на слова Тараса Шевченка пісню.
https://www.youtube.com/watch?v=MjP-TEcDw3c
https://www.youtube.com/watch?v=8_kE5pXzx1c&t=88s
16 березня, понеділок
Математика
12 : 2 : 3 ∙ 4 : 2 Каліграфічна хвилинка
Ось стілець перевернувся,
На четвірку обернувся!
Позначає цифра ця
Скільки ніжок у стільця,
Скільки лапок у котів,
А в квадратику кутів!
4 пори року ( зима, весна, літо, осінь)
4 сторони світу (південь, північ, захід, схід)
4 арифметичні дії (додавання, віднімання, множення, ділення)
Запишіть каліграфічно : 4 8 12 16 20 24 28 32 36 40
Підкресліть числа, в яких 4 одиниці
Накресліть відрізок довжиною 4 см . Не забудьте дати йому назву.
Згадайте разом з горобцем
- Як називаються компоненти при відніманні? (зменшуване, від’ємник, різниця)
- Як називаються компоненти при множенні?( множник, множник, добуток)
- Як називаються компоненти при діленні? (ділене, дільник, частка)
Математичний диктант (записати відповіді)
Знайти суму чисел 10 і 2
Знайти різницю чисел 10 і 2
Знайти добуток чисел 10 і 2
Знайти частку чисел 10 і 2
Попрацюйте з совою усно
а*4 = а*2*2
Наприклад, 3*4 =3*2*2 = 12
Виконайте усно завдання 1,2 с 93
Згадайте
зв`язок між діями множення і ділення.
Порахуйте клітинки в завданні 3, с 93
За допогою цієї смужки виконайте завдання 4, с 93
Продивіться таблицю множення числа на 4.
http://youtube.com/watch?v=9xor4QX0PcE
12 : 2 : 3 ∙ 4 : 2 Каліграфічна хвилинка
Ось стілець перевернувся,
На четвірку обернувся!
Позначає цифра ця
Скільки ніжок у стільця,
Скільки лапок у котів,
А в квадратику кутів!
4 пори року ( зима, весна, літо, осінь)
4 сторони світу (південь, північ, захід, схід)
4 арифметичні дії (додавання, віднімання, множення, ділення)
Запишіть каліграфічно : 4 8 12 16 20 24 28 32 36 40
Підкресліть числа, в яких 4 одиниці
Накресліть відрізок довжиною 4 см . Не забудьте дати йому назву.
Згадайте разом з горобцем
- Як називаються компоненти при відніманні? (зменшуване, від’ємник, різниця)
- Як називаються компоненти при множенні?( множник, множник, добуток)
- Як називаються компоненти при діленні? (ділене, дільник, частка)
Математичний диктант (записати відповіді)
Знайти суму чисел 10 і 2
Знайти різницю чисел 10 і 2
Знайти добуток чисел 10 і 2
Знайти частку чисел 10 і 2
Попрацюйте з совою усно
а*4 = а*2*2
Наприклад, 3*4 =3*2*2 = 12
Виконайте усно завдання 1,2 с 93
Згадайте
зв`язок між діями множення і ділення.
Порахуйте клітинки в завданні 3, с 93
За допогою цієї смужки виконайте завдання 4, с 93
Продивіться таблицю множення числа на 4.
http://youtube.com/watch?v=9xor4QX0PcE
Cпівайте пісеньку, пишіть відповіді на долоньках. Вчіть таблицю!!
Cпівайте пісеньку, пишіть відповіді на долоньках. Вчіть таблицю!!
Попрацюйте з дятломВиконайте завдання 6,7 с 94 (письмово)
Українська мова
Навчаюсь складати розповідні, питальні та спонукальні речення
Вправа «Розсипанка» (вкажіть лише дієслова
Із перших букв утвори слово
Дієслово – слово, що вказує на дію предмета. Відповідає на питання що робити? Що зробити? Що роблять? Що робив? Що зробив? Що буде робити?
Вправа «Закінчи речення»
· У кінці питального речення ставиться…
· Речення, у якому про щось йдеться, називається…
· Речення, в якому про щось запитується, називається…
· У кінці розповідного речення ставиться…
· Речення, в якому про щось просять, забороняють, наказують, називається…
· У кінці спонукального речення ставиться…
1) Робота з підручником ( с. 112 – 113).
· Виконання вправи 13.
- Прочитайте вірш Наталі Забіли.
- Прочитайте розповідні речення.
- Знайдіть та прочитайте питальні речення.
- Визначте, де спонукальні речення і прочитайте.
- Складіть і запишіть спонукальне речення про пташок, використовуючи словосполучення пернаті друзі.
Перегляньте відео за QR-кодом. с 112
· Виконання вправи 14.
- Прочитайте за особами вірш Катерини Перелісної.
- Дайте повні відповіді на запитання.
- Складіть і запишіть розповідне речення. Про допомогу пташкам взимку.
· Постав потрібний розділовий знак у кінці речення. Письмово!
Чи знаєш ти, що полюблять птахи
Омелюх – прив’ялі ягоди горобини, калини
Снігур – крім цих ягід, ще насіння клена, ясена
А яке насіння для пташок приготував ти
Читання
Н. Куфко "Свято пасхи недалечко"
Прочитайте виразно вірш, с 113
Прослухайте казку за QR-кодом. с 113 Перекажіть її.
Перегляньте відео за QR-кодом. с 112
· Виконання вправи 14.
- Прочитайте за особами вірш Катерини Перелісної.
- Дайте повні відповіді на запитання.
- Складіть і запишіть розповідне речення. Про допомогу пташкам взимку.
· Постав потрібний розділовий знак у кінці речення. Письмово!
Чи знаєш ти, що полюблять птахи
Омелюх – прив’ялі ягоди горобини, калини
Снігур – крім цих ягід, ще насіння клена, ясена
А яке насіння для пташок приготував ти
Н. Куфко "Свято пасхи недалечко"
Прочитайте виразно вірш, с 113
Прослухайте казку за QR-кодом. с 113 Перекажіть її.
Фізкультура
Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики. Танцювальні кроки. Вправи для розвитку сили.
https://www.youtube.com/watch?v=HK41XBOx9LQ
Немає коментарів:
Дописати коментар